Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 116
Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Anmeldt 12. juli 2021

Koselig hotell. Ble møtt av hyggelig betjening i resepsjonen. Flott rom, rent og fint med godt bad. Badegulvet var utformet slik at det ikke kom vann utover hele badet ved dusjuing. Rommet hadde egen balkong med utsikt over sentrum.

Takk, HondaNC750x
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hej,

Stort tack för dina fina ord och för att du har tagit dig tid till att ge oss feedback, vi uppskattar detta väldigt mycket och jag har skickat dina kommenterar om personalen vidare till dem.

Vi hoppas att vi får ser er här snart igen

Hälsningar
Per

Anmeldt 11. juli 2021

God service, flott frokostbuffet. Personalet var meget serviceinnstilt og profesjonelle i jobben sin. De hadde også ladere til elbiler som vi sattestor oris på. Rom med balkong og nydeligutsikt over elven. Meget idyllisk. Anbefales på det sterkeste, selv om romm3n3 var i minste laget.

Takk, Gøsta G

Hej Gösta,

Stort tack för din feedback och tack för att du har tagit dig tid till detta. Vi uppskattar alla fina ord du har skrivit och vi hoppas att att du kommer tillbaka snart igen

Önskar dig en fortsatt trevlig sommar

Hälsningar
Per

Anmeldt 4. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 7. juni 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021