ScandicHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig skuffet over rommet. Vi bestilte et normalt dobbelt rom til 2 voksne og et barn på 2,5 og hotellet ble informert om at 2 åringen bare kunne sove i sengen vår. Ankommer hotellet til full parkeringsplass og må parkere på bensinstasjonen nedi gaten. Kommer opp på rommet og det er så vidt møblert. Tv-en virker ikke, hotellet vet ikke hvor fjernkontrollen er blitt av og det er ikke knapper på skjermen slik at vi kan styre manuelt. Det er ikke minikjøleskap på rommet. Vi må levere alle yoghurter, pålegg og juicer ned i resepsjonen. Det var kun to veldig flate puter på sengen, og når vi forespurte flere puter kunne vi bare få 1 stk. (1 pr prs ‍♀️).
Vi er spent på hvordan frokost og basseng blir i morgen, men synes forløbig at både rom og service har vært skuffende.

Takk, camillaa843
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte fått den upplevelse vi hade önskat dig.
Vi kommer genast se över hur vi kan förbättra oss efter din feedback.
Hoppas att vi trots detta får välkomna dig här hos oss igen för att få chansen att få visa upp oss från en bättre sida.

Varma hälsningar
//Per

Anmeldt 16. juli 2021

Anmeldt 13. juli 2021

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hotell i historisk stil som ligger nydelig til. Vi har likt oss så godt her at dette var 3 oppholdet på et år.
Omgivelsene blir ikke bedre ,hotellet i seg selv vinner på
sjarm og hyggelige ansatte . Rommene trenger en oppdatering ,og superior rom kunne godt hatt hele såpeserien på alle rom og ikke bare noen (dvs balsam og body lotion som skal være på disse rommene ) Balkong dekker over de fleste mangler på en fin dag,men et par glass og kaffe mulighet burde også vært på rommet .
Det som ikke var så bra denne gangen ,var smittevern. Dette var ikke eksisterende ved frokosten . Lange køer ,og folk tett i tett. Og selv om det stod skilt med at man skulle bruke munnbind ,var det ingen som gjorde det . Bordene ble tørket av med samme klut og uten desinfisering .

Men hotellet har en fantastisk sjarm og vi kommer tilbake og anbefaler det absolutt .

1  Takk, Cirkeline74

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att ni inte var nöjda med vistelsen denna gång gällande frukosten. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi kommer genast se över hur vi kan förbättra oss efter din feedback. Vi hoppas såklart att vi kan han hunnit förbättre oss till er nästa vistelse här.

// Per

Anmeldt 13. juli 2021