Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 93
HurbUSD 107
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Alt jeg synes på dette hotellet var helt fantastisk. Rommet vi fikk var fint, men vi fikk det uheldigvis mot gata og det pleier å være masse rånere der. En ting til som også ikke var helt fint var at bassenget var fullt. Men ellers var det helt fantastisk.

Romtips: En ting som man må unngå er å komme sent inn til frokosten. Jeg tror at etter 08:30 at det pleier å være mye kø på den tida.
1  Takk, Dessertelsker23
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kära gäst,
Tack för att du tagit dig tid att recensera vårt hotell.
Vi blir jätteglada över att höra att du haft en fin vistelse hos oss.

Vi hoppas att vi får se dig här på Valdres snart igen.

Varma hälsningar,

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet bar preg av det var slitt og møkkete. Heisen var i kobber og full av møkk og fingermerker. I frokost salen ble det brukt 1 stk klut til å vaske over bordene. Ønsket at de overflate spritet bordet før vi skulle spise frokost. Dette ble møtt med hånlig blikk og kommentar ,okay da. Vi spiste frokost kl 8.30 og da var det slutt på hardkokt egg, sorry?! Vaflene var forferdelig i smak. Dette var kjempe scandic kvalitet . Altfor dyrt til den kvaliteten de hadde. Kommer ikke tilbake.

Takk, ginettemolund

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med det varma på frukosten. Det är såklart inte den frukost upplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig skuffet over rommet. Vi bestilte et normalt dobbelt rom til 2 voksne og et barn på 2,5 og hotellet ble informert om at 2 åringen bare kunne sove i sengen vår. Ankommer hotellet til full parkeringsplass og må parkere på bensinstasjonen nedi gaten. Kommer opp på rommet og det er så vidt møblert. Tv-en virker ikke, hotellet vet ikke hvor fjernkontrollen er blitt av og det er ikke knapper på skjermen slik at vi kan styre manuelt. Det er ikke minikjøleskap på rommet. Vi må levere alle yoghurter, pålegg og juicer ned i resepsjonen. Det var kun to veldig flate puter på sengen, og når vi forespurte flere puter kunne vi bare få 1 stk. (1 pr prs ‍♀️).
Vi er spent på hvordan frokost og basseng blir i morgen, men synes forløbig at både rom og service har vært skuffende.

Takk, camillaa843

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte fått den upplevelse vi hade önskat dig.
Vi kommer genast se över hur vi kan förbättra oss efter din feedback.
Hoppas att vi trots detta får välkomna dig här hos oss igen för att få chansen att få visa upp oss från en bättre sida.

Varma hälsningar

Anmeldt 16. juli 2021