Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Bestill nÄ, betal under oppholdet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 123
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
35–40 av 352 anmeldelser
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Et fint sted med fin beliggenhet. Middags bufféen og frokost bufféen var veldig bra og fyldige. Rommene mot hovedgata er veldig brÄkete pÄ grunn av rÄnere med brÄkete biler og hÞy musikk.
I baren var det en veldig sur barkeeper muligens den sureste jeg har sett, resepsjonen var vel pÄ samme nivÄ i service ikke mye smil der.

Takk, alfm2017
Per Brihagen, Annan pÄ Scandic Valdres, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjÀlper oss att bli bÀttre pÄ det vi gör. TrÄkigt att höra att din upplevelse ifrÄn gÀllande bar personal och receptions personal, det Àr inte sÄ vi vill att vÄra gÀster ska kÀnna.Vi kommer genast se över hur vi kan förbÀttra oss efter din feedback.
Vi hoppas sÄklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bÀttre upplevelse dÄ.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kom hit en varm sommerdag pÄ gjennomreise mellom Þstland og vestland. Hadde bestilt familierom. Dette vendte ut mot hoved-rÄnegata i Fagernes. MÄtte sove med Äpne vinduer pga varmen. Det ble ikke stille ute fÞr nÊrmere klokka 0130. Be om rom ut mot vannet, er nok stillere, men ogsÄ varmere sÄ lenge sola stÄr pÄ. Frekk resepsjonist, mulig ferievikar, som bestemte via trynefaktor hvem som fikk slippe inn pÄ svÞmmebasseng eller ikke. Frokostbuffet var stor, men inntrykket ble Þdelagt av overkokte eller kalde egg, inntÞrka pÄlegg og tomt for juice. Kaffemaskin i resepsjon var Þdelagt. Observerte etter vÄr ankomst at noen barn ble tilbydt is ved ankomst, noe vÄre ikke ble. Resepsjonistene ble derimot observert med hver sin is, bak skranken
 Vi kommer ikke til Ä reise hit flere ganger

Takk, Inspire13810128107

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjÀlper oss att bli bÀttre pÄ det vi gör. TrÄkigt att höra att du inte var nöjd med vistelsen. Det Àr sÄklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda vÄra gÀster och vi kommer genast se över hur vi kan förbÀttra oss efter din feedback.
Vi hoppas sÄklart att du kan tÀnka dig att komma tillbaka till oss ÀndÄ och ge oss en andra chans.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet bar preg av og vÊre noe slitt. Rommet var helt ok, men sengene var dÄrlige. Kun to veldig smale enkeltsenger. Hadde ikke noe Ä mÄle med men vil gjette pÄ 70 cm. bredde. Ellers sÄ var vi fornÞyde med frokosten, men nÄr man betaler 3500kr for Ä sove ett sted i to netter, sÄ bÞr man kunne forvente Ä fÄ senger som er behagelige.

1  Takk, johansenjanole
Per Brihagen, Annan pÄ Scandic Valdres, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

KĂ€ra GĂ€st
Tack för att du givit oss din review efter ditt besök, den Àr viktigt för oss för att vi ska kunna förbÀttra oss.
Hoppas att se dig som vÄr gÀst igen.

Varma hÀlsningar

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Alt jeg synes pÄ dette hotellet var helt fantastisk. Rommet vi fikk var fint, men vi fikk det uheldigvis mot gata og det pleier Ä vÊre masse rÄnere der. En ting til som ogsÄ ikke var helt fint var at bassenget var fullt. Men ellers var det helt fantastisk.

Romtips: En ting som man mÄ unngÄ er Ä komme sent inn til frokosten. Jeg tror at etter 08:30 at det pleier Ä vÊre mye kÞ pÄ den tida.
1  Takk, Dessertelsker23

KÀra gÀst,
Tack för att du tagit dig tid att recensera vÄrt hotell.
Vi blir jÀtteglada över att höra att du haft en fin vistelse hos oss.

Vi hoppas att vi fÄr se dig hÀr pÄ Valdres snart igen.

Varma hÀlsningar,

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til en individuell reisende og kommer ikke fra Tripadvisor LLC eller noen av vÄre partnere. Tripadvisor sjekker anmeldelser.