TripadvisorUSD 116
ScandicHotels.comUSD 116
eDreams
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Flotte omgivelser på dagtid og utrolig masete på kvelden. Vi hadde rom ut mot veien og der var det mye bråk til langt på natt med biler og folk.

Frokosten var super og man kan sitte med utsikt utover vannet.
Middagen har de en del igjen å gå på, her ble vi ikke veldig imponert.
Gratis parkering er ett stort pluss

Det er nok litt behov for modernisering flere steder på dette hotellet men alt i alt var det bra
Helt nydelig uteområde og tilgang til gratis basseng.

Romtips: Tror det er lurt med rom mot vannet og ikke gata
Takk, Hege B
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Kära gäst,
Tack för att du tagit dig tid att recensera vårt hotell.
Vi blir jätteglada över att höra att du haft en fin vistelse hos oss.

Vi hoppas att vi får se dig här på Valdres snart igen.

Varma hälsningar,

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Et fint sted med fin beliggenhet. Middags bufféen og frokost bufféen var veldig bra og fyldige. Rommene mot hovedgata er veldig bråkete på grunn av rånere med bråkete biler og høy musikk.
I baren var det en veldig sur barkeeper muligens den sureste jeg har sett, resepsjonen var vel på samme nivå i service ikke mye smil der.

Takk, alfm2017

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att din upplevelse ifrån gällande bar personal och receptions personal, det är inte så vi vill att våra gäster ska känna.Vi kommer genast se över hur vi kan förbättra oss efter din feedback.
Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kom hit en varm sommerdag på gjennomreise mellom østland og vestland. Hadde bestilt familierom. Dette vendte ut mot hoved-rånegata i Fagernes. Måtte sove med åpne vinduer pga varmen. Det ble ikke stille ute før nærmere klokka 0130. Be om rom ut mot vannet, er nok stillere, men også varmere så lenge sola står på. Frekk resepsjonist, mulig ferievikar, som bestemte via trynefaktor hvem som fikk slippe inn på svømmebasseng eller ikke. Frokostbuffet var stor, men inntrykket ble ødelagt av overkokte eller kalde egg, inntørka pålegg og tomt for juice. Kaffemaskin i resepsjon var ødelagt. Observerte etter vår ankomst at noen barn ble tilbydt is ved ankomst, noe våre ikke ble. Resepsjonistene ble derimot observert med hver sin is, bak skranken… Vi kommer ikke til å reise hit flere ganger….

Takk, Inspire13810128107

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med vistelsen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi kommer genast se över hur vi kan förbättra oss efter din feedback.
Vi hoppas såklart att du kan tänka dig att komma tillbaka till oss ändå och ge oss en andra chans.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet bar preg av og være noe slitt. Rommet var helt ok, men sengene var dårlige. Kun to veldig smale enkeltsenger. Hadde ikke noe å måle med men vil gjette på 70 cm. bredde. Ellers så var vi fornøyde med frokosten, men når man betaler 3500kr for å sove ett sted i to netter, så bør man kunne forvente å få senger som er behagelige.

1  Takk, johansenjanole
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kära Gäst
Tack för att du givit oss din review efter ditt besök, den är viktigt för oss för att vi ska kunna förbättra oss.
Hoppas att se dig som vår gäst igen.

Varma hälsningar

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Alt jeg synes på dette hotellet var helt fantastisk. Rommet vi fikk var fint, men vi fikk det uheldigvis mot gata og det pleier å være masse rånere der. En ting til som også ikke var helt fint var at bassenget var fullt. Men ellers var det helt fantastisk.

Romtips: En ting som man må unngå er å komme sent inn til frokosten. Jeg tror at etter 08:30 at det pleier å være mye kø på den tida.
1  Takk, Dessertelsker23

Kära gäst,
Tack för att du tagit dig tid att recensera vårt hotell.
Vi blir jätteglada över att höra att du haft en fin vistelse hos oss.

Vi hoppas att vi får se dig här på Valdres snart igen.

Varma hälsningar,