Destinia.com
Agoda.comUSD 121
Anmeldt 10. august 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Anmeldt 6. august 2021

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell , sentralt i Fagernes sentrum , likevel rolig og stille, ihvertfall på siden mot vannet ! Vi fikk ett fint rom med utsikt til vannet ! Senga var god, badet var fint ! Frokostsal og frokost var som forventet ! God service i resepsjon og ellers ! Dette er ett hotell vi vil anbefale !

Takk, 587heidiv

Hej,

Tack snälla för din review.

Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss.
Hoppas att vi ses snart igen!

Varma hälsningar.
//Per

Anmeldt 27. juli 2021

Hotellet var helt topp,vi hadde egen balkong ut mot vannet med flott utsikt.Det var flott spisesal hvor god frokost og middag ble servert.Det var lett å få parkert bilen god plass.Flere spisesteder og butikker i Fagernes.

Takk, Mobile37558573684

Hej,

Tack snälla för din review.

Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss.
Hoppas att vi ses snart igen!

Varma hälsningar.
//Per

Anmeldt 26. juli 2021

Ikke akkurat noe å skryte av for å si det sånn. Dro hit på en varm sommerdag og kom til et enda varmere hotellrom. Måtte da sove med vinduene oppe, men slet likevel på grunn av en irriterende lyd fra luft anlegget som da også var utsikten vår. Skikkelig skuffende sofaseng og et enda mer skuffende bad. Badet var knøttlite og da hadde så vidt plass til at EN PERSON kunne bevege seg rundt. Anbefaler virkelig ikke dette hotellet og må si meg riktig nok så skuffet.

Takk, NoraHansenP
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med vistelsen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi kommer genast se över hur vi kan förbätra oss här efter din feedback.

// Per