Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 120
Priceline
Anmeldt 12. august 2021

Greie men slitte rom. God frokost. Personalet var hyggelig. Hotellets beliggenhet er veldig bra - men det er lite konkurranse med andre, noe som trolig gjør at hotellet ikke får den oppgraderingen det trenger.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, VRYD
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kära Gäst
Tack för att du givit oss din review efter ditt besök.
Hoppas att se dig som vår gäst igen.

Varma hälsningar

Anmeldt 10. august 2021

• Reisetype: Reiste med venner

Anmeldt 6. august 2021

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell , sentralt i Fagernes sentrum , likevel rolig og stille, ihvertfall på siden mot vannet ! Vi fikk ett fint rom med utsikt til vannet ! Senga var god, badet var fint ! Frokostsal og frokost var som forventet ! God service i resepsjon og ellers ! Dette er ett hotell vi vil anbefale !

Takk, 587heidiv

Hej,

Tack snälla för din review.

Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss.
Hoppas att vi ses snart igen!

Varma hälsningar.

Anmeldt 27. juli 2021

Hotellet var helt topp,vi hadde egen balkong ut mot vannet med flott utsikt.Det var flott spisesal hvor god frokost og middag ble servert.Det var lett å få parkert bilen god plass.Flere spisesteder og butikker i Fagernes.

Takk, Mobile37558573684

Hej,

Tack snälla för din review.

Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss.
Hoppas att vi ses snart igen!

Varma hälsningar.