Booking.comUSD 115
ScandicHotels.comUSD 116
Trip.comUSD 115
Anmeldt 18. august 2021

Hotellet ligger sentralt i Fagernes med et kjedelig inngangsparti. På den andre siden - mot vannet - ser du imidlertid en vakker hotellbygning i flotte omgivelser. Innvendig er det behov for oppussing både her og der, og personalet trenger sårt et smilekurs og drilling i koronaforebyggende tiltak. Mat OK, men ikke noe mer.

1  Takk, kleppah
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var helt nöjd med vistelsen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi kommer genast se över hur vi kan förbättra oss efter din feedback.
Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Anmeldt 12. august 2021

Greie men slitte rom. God frokost. Personalet var hyggelig. Hotellets beliggenhet er veldig bra - men det er lite konkurranse med andre, noe som trolig gjør at hotellet ikke får den oppgraderingen det trenger.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, VRYD
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kära Gäst
Tack för att du givit oss din review efter ditt besök.
Hoppas att se dig som vår gäst igen.

Varma hälsningar

Anmeldt 10. august 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 6. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell , sentralt i Fagernes sentrum , likevel rolig og stille, ihvertfall på siden mot vannet ! Vi fikk ett fint rom med utsikt til vannet ! Senga var god, badet var fint ! Frokostsal og frokost var som forventet ! God service i resepsjon og ellers ! Dette er ett hotell vi vil anbefale !

Takk, 587heidiv

Hej,

Tack snälla för din review.

Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss.
Hoppas att vi ses snart igen!

Varma hälsningar.