ScandicHotels.com
Anmeldt 14. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Per Brihagen, Other på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Anmeldt 27. august 2021

Hotellet bar preg av å være gammelt og selv om resepsjonen var tiltalende fremstod ikke resten av hotellet slik. Tilgangen til rommet var via flere ulike trapper uten heis, noe som var upraktisk med tung bagasje. TV plassering i rom var meget upraktisk og en måtte sitte på en pinnestol for å se. Om en satt i seng var TV plassert slik at en fikk kink i nakken om en ønsket å se noe.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, rrikst494930
Per Brihagen, Annan på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med vistelsen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi kommer genast se över hur vi kan förbättra oss efter din feedback. Vi hoppas såklart att du vill komma tillbaka till oss och att vi kan ge dig en bättre upplevelse då.

Anmeldt 24. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Gammelt hotell med flott beliggenhet og sjarm. Men det stopper litt der… Veldig slitt og det er antydning til litt mugglukt i hotellet. Bartenderen kunne like godt vært vaktmester, og gutten med caps som rengjorde rommet så ut som en ungdomsarbeider på den lokale ungdomsklubben. Så uniformering er noe hotellet bør jobbe litt med tillegg til bedre renhold.
Mulig jeg har blitt gammel men synes uniform er viktig på et hotell!

Men alt i alt et hyggelig opphold og stort pluss for solrik balkong på rommet vi hadde.
Frokosten er som på Scandic, veldig god!

Takk, thomasaL1740PR

Kära gäst,
Tack för att du tagit dig tid att recensera vårt hotell.
Vi blir jätteglada över att höra att du haft en fin vistelse hos oss.
Vi tar in din feedback för att förbättra oss och vår service vi erbjuder på hotellet.

Vi hoppas att vi får se dig här på Valdres snart igen.

Varma hälsningar,

Anmeldt 18. august 2021

Hotellet ligger sentralt i Fagernes med et kjedelig inngangsparti. På den andre siden - mot vannet - ser du imidlertid en vakker hotellbygning i flotte omgivelser. Innvendig er det behov for oppussing både her og der, og personalet trenger sårt et smilekurs og drilling i koronaforebyggende tiltak. Mat OK, men ikke noe mer.

1  Takk, kleppah

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var helt nöjd med vistelsen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi kommer genast se över hur vi kan förbättra oss efter din feedback.