veraola
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Caroline Aaberg Løkken, OtherScandic Valdres, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. juni 2023
Kjære gjest, tusen takk for så hyggelig tilbakemelding og vi ønsker deg en fin sommer! Vennlig hilsen alle oss på Scandic Valdres
kr 958
    Anmeldt 11. april 2023

Dato for oppholdet: april 2023
    • Reisetype: Reiste med venner
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Caroline Aaberg Løkken, Other på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2023

Anmeldt 10. april 2023

Me fekk eit heilt greit mottak på hotellet. Rommet var ok og reint. Gratis parkering på hotellet sitt område. Denne kvelden var det buffet middag i den ærverdige matsalen- og fleire av rettane var gode. Stor sett grei frukost.

Dato for oppholdet: juni 2022
    Takk, Trehar
    Caroline Aaberg Løkken, Other på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2023

Kjære gjest, tusen takk for din tilbakemelding og vi ønsker deg en fin dag . Vennlig hilsen oss på Scandic Valdres

Anmeldt 7. april 2023

Etter nærmere 10 timer på veien "slo jeg til" og kjøpte middags buffet. For å si det mildt, så var dette en stor skuffelse. Av varme retter var det tørr kylling, en smakløs lasagne, én type fisk og én type suppe. Pommes frites, ris, småpoteter, surkål (?) og ihjelkokte posegrønnsaker som tilbehør. Fra dessertbordet forsynte jeg meg av en ostekake og en eplekake som viste seg å være frosset. Jeg er sterkt i tvil om det i det hele tatt befant seg kvalifiserte kokker på kjøkkenet denne kvelden, for dette var rett og slett elendig og i hvert fall til en pris av 375 kroner. Jeg bestilte også en Guinnes Stout 0,44 øl som ut fra appen til Scandic skal koste 98 kroner. Prisen på regningen for denne ølen var på hele 158 kroner. Jeg var allerede såpass irritert over den dårlige kvaliteten på maten, og med en del andre gjester rundt fant jeg det best å la være å skape en situasjon ut av dette. Frokosten morgenen etter var ok, men noen hadde her glemt å slå på varmen for å holde speileggene varme. Restauranten på Scandic Valdres har et stort forbedringspotensiale sammenlignet med alle de andre Scandic hotellene jeg har bodd på (og det er en del), så sjekk hva som serveres før du kjøper noe der.

Dato for oppholdet: april 2023
    Takk, Wanderer25375558308

Kjære gjest, tusen takk for din tilbakemelding og vi beklager at ditt opphold ble en slik opplevelse. Vi tar dette videre og vi ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen oss på Scandic Valdres

Anmeldt 26. februar 2023

Koselig hotell, hyggelig personale - ALLTID hyggelig å komme hit 😊 Fantastisk frokost. Fin restaurant og gid mat. Rent og pent, selv om noen rom er litt "slitne". Deilig ned vinduer og dører som kan åpnes og balkong er luksus

Dato for oppholdet: februar 2023
    Takk, tulla2020
    Caroline Aaberg Løkken, Other på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2023

Kjære gjest, tusen takk for fin tilbakemelding og vi ønsker deg en fin vinter! Vennlig hilsen oss på Scandic Valdres

Anmeldt 25. februar 2023

Dato for oppholdet: februar 2023