Gratis avbestilling frem til 07.08.21
CheapTicketsUSD 100
eDreamsUSD 100
Orbitz.comUSD 100
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Hadde bare en overnatting på hytte, men tar gjerne flere ved neste anledning. Hytta var bra, fellesområdet var rent og ryddig, og betjeningen over gjennomsnittet hyggelig og serviceinnstilt. Sentral beliggenhet er heller ikke feil.

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 17stigb
Anmeldt 17. juni 2018

Første stopp på vår vestlandstur med bobil.
Grei innsjekk og fritt valg av ledige plasser. Helt nye bobil oppstillingsplasser med nylagt plen. Litt fersk plen så den måtte vi være litt forsiktige med. Flotte plasser med utsikt over vannet. Fine rene servicebygg. Kommer gjerne innom her igjen ved neste anledning!

Dato for oppholdet: juni 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, trond116
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Et fint sted. Rent. Den nye servicebygningen har egne rom for toalett og dusj og det er flott å slippe å dusje i sal. Veldig hyggelig betjening som virkelig står på for at man skal trives. Den enkleste hytta med fire senger var absolutt flott nok for en overnatting. Mange "spikertelt" og fantastisk bademuligheter og lekeplass for unger.

Dato for oppholdet: mai 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Wenche J
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Trivelig personale, velholdte sanitæranlegg med høy standard, flott beliggenhet.

Skulle egentlig bli ei natt på vei til Lærdal, men endte opp med å bli 3 netter på Fagernes i stedet. Familie på 3 med campingvogn.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, delodur
Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Fagernes camping er et flott sted å tilbringe litt tid! mine foreldre, og mine svigerforeldre skulle være der noen dager, og vi skulle stoppe innom på vei til og fra østlandet, men fikk bli en natt i en av småhyttene (alt større var oppbooket)

området er fint, og især det indre sanitæranlegget var flott med god kvalitet. (det ytre er eldre, og trenger trolig en opppussing etterhvert)

den lille hytten vi var i hadde 4 sengeplasser, ingen innlagt vann, ikke toalett, men en liten kjøkkenkrok med kjøleskap og kokeplater. et lite bord og fire stoler. var plenty stikkkontakter til alt av moderne duppeditter

skulle gjerne hatt dobbelseng istedetfor 2køyesenger, og sengene var i overkant harde. men forventet ikke mer av en slik type hytte.

vi kommer gjerne igjen, men prøver å booke litt tidligere, og dermed få en litt bedre hytte/leil. anbefales om man reiser med venner/familie

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, chrisxters