kr 877
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
Bli belønnet med One Key
    20.8 km fra Fagernes Campingpark
    9.0 km fra Fagernes Campingpark
    Se flere hoteller i Fagernes
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Camping helt nede ved vannet. Rent og pent serviceanlegg. Fine plasser både på gress og asfalt. To minutters gange fra sentrum. Enkle matretter i tilknytning til resepsjonen. Valdres museum med mange gamle hus på andre siden av gjerdet.

Takk, Hildejoh
    Anmeldt 12. juli 2020

En ekstremt fin plass, perfekt for unga, alt er sentralt, god service og kjempefint sanitæranlegg! Har vært ekstremt fornøyde på med vintercampingen og resten av året her. Alltid koselige og forståelsesfulle ansatte som alltid er behjelpelige.

Takk, elisegN446NC
    Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet her med familie i 3 netter. Den ene familien i vogn. Tok kontakt og spurte om å få vogn og hytte på samme sted, dette fikset de. Hadde hytte uten bad, 2 til 5 personer. Moderne og flotte hytte men er en flere personer og veret er dårlig er den litt liten. Ok kjøkken, ikke mye kaldt vann men veldig varmt. Utstyr ok, kan lage enkle retter, flott med zalo og oppvask kost. Du må ha med tørkefille og håndduk for å tørke. Pluss for mange knagger til å henge opp. Sengene var ok men putene kunne de har byttet ut.. Du kan betale for rengjøring, 250 kr men utstyr for vask er på hytta. Svært flott sanitæranlegg (obs, det er to stk) vi brukte det nyeste som lå nærmest. Brukte ikkje andre fasiliteter der men er utleie for kano, tråkkebåt, 50 kr timen. Er også en kiosk med mat på stedet. Fint område og mye for ungene MEN det var veldig, veldig fullt på plassen. Hver minste flekk og plass var brukt, og dermed føler en seg litt utrygg i forhold til brann. De fulgte ikke sine egne regler med 3 m. Kort vei til sentrum, fint å gå i området. Kommer gjerne igjen men forhåpentligvis litt mindre vogner og bobiler der da.

2  Takk, TravelE19
    Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Bodde i en koselig og velutstyrt leilighet fra torsdag til søndag. Helt topp !!! Super beliggenhet nært til alt i sentrum. Flott campingpark med kjempekoselig vertskap !!! 🥇 Vi
    kommer garantert tilbake ! 👍

Dato for oppholdet: november 2019
    Takk, tyrkiskbad
    Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Flott og populær campingplass i gangavstand til Fagernes sentrum. Perfekt for småbarnsfamilier, da plassen har flott leikeplass, badeplass og båtutleie. Ungdommane syns internettet var litt ustabilt. Sanitæranlegget er bra og servicen er god. Plassen er så populær at det blir fort fullt, så bestill på forhånd eller kom før kl 18 er min annbefaling.

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, Kristin K