eDreams
Expedia.comUSD 92
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 2. august 2021

Tilbragte kun en natt her, men var svært fornøyd med hytten (liten, men nok plass til 4 stk, rent og pent), sanitæranlegg (rent og vedlikeholdt, men kunne med fordel spilt noe annet enn P4 på anlegget), strand (godt og varmt i vannet med flytebrygge og trampoline).

1  Takk, EirikG_12
Anmeldt 25. juli 2021

Trygt og fint for barna. God lekeplass og badestrand. Veldig rent og ryddig. Beste sanitæranlegg vi har vært på på camping.
God mat på kafeen. Kort gangavstand til byen med flere gode spisesteder og butikker.

Takk, mariannegL4762CC
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Pen campingplass, flotte og rene sanitæranlegg.
Om du hører etter kan du høre en og annen ku som rauter, sjarm i det også.

Flotte oppmerkede plasser for bobil/campingvogn. God plass til å rygge med vogn.

Ellers er det en stille campingplass, med et utrolig service innstilt personale. Personalet virker genuint opptatt av å gi deg en fin opplevelse.

Veldig hundevennlig, veterinær i gangavstand til campingplassen.

Både spisesteder og kolonialbutikk i nærheten.

Det eneste som trekker ned er lang avstand til sanitæranlegg, og at det er svært lite å finne på i området. Er du på gjennomreise er dette imidlertid et ypperlig sted å ligge en natt eller to. 395kr/døgn inkl strøm for campingvogn er kanskje litt dyrt.

Dato for oppholdet: mai 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, 443stianh
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

Utrolig flott service! Kjempefin camping for familie med små barn. Servicehuset var kjempeflott, med fine dusjer og helt fantastisk barnesanitær! Gutta elsket det. Nært inn til byen, med lekeparken, badeplasser, turer og skatepark. Vi fikk låne båt og det var fint og fiske der også. Strøm og vann var det rett ved siden av campingvogner på hele plassen!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 140hegeb
Anmeldt 7. september 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i 3 netter. Egentlig skulle vi bare være 1 natt, men det var så fint der at vi ble lengre.
Området har mange fastboende campinggjester, men det var bra med plass for oss andre og.
Selve plassen er kjempefin med strand, grillplasser osv. Det nye servicehuset er det beste vi har vært på. Store dusjer, godt utstyrt kjøkken og alt var rent og pent til enhver tid.
Campingplassen ligger helt inntil Valdres folkemuseum og ellers i gangavstand fra Fagernes sentrum.
Vi vil absolutt anbefale denne perlen av en campingplass, og kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, merethehundnes