“Anbefales”

Khalles Corner
Vurdert som nr. 2 av 13 Restauranter i Fagernes
Kjøkken: Gastropub
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Vi var en større gruppe, fikk rask og god servering. Maten kom nesten samtidig. Maten var god og hyggelige servitører.

Dato for besøk: september 2020
Takk, adrianlyder_2019

Anmeldt 26. august 2020

Vi var 6 personer som spiste litt mat en kveld. Greit sted med god mat og velvillig og hyggelig servitør. Ved nestebesøk i Fagernes vil jeg gjerne gå hit igjen.

1  Takk, trondv829
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi spiste faitas og det var et veldig godt valg. Rask servering og hyggelig betjening. Anbefales veldig, super mat.

Takk, Harangen
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Spiste Entrecôte med fløte gratinerte poteter, meget godt. Kona spiste calzone som og var veldig god.Forett var nacos stor nok til to meget god.
Store porsjoner, rask og god service, rent og pent.

Takk, 4tors
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte barnepizza til barna og indrefilet til de voksne. Maten var over forventning, og de ansatte svært hyggelige.

1  Takk, iniyto101

Reisende som så på Khalles Corner, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Khalles Corner? Del dine erfaringer!