“Veldig god fajita!”

Khalles Corner
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Fagernes
Kjøkken: Gastropub
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Khalles har veldig god kyllingfajita. Den må ha vært næringsrik også, for vi var mer opplagte etter middag enn før, og hele kjøreturen ned til Oslo. Det er også hyggelige og rimelig effektive folk som jobber der. Vi besøkte Khalles og Fagernes etter en fottur i Vest-Jotunheimen. Vi kommer tilbake etter mer fajita neste gang vi er i Valdres. Anbefales.

Takk, JKristian

Anmeldt 11. juli 2021

Svært god mat og god service. Hyggelig betjening. Annbefales . God opplevelse. Kommer gjerne tilbake

Takk, Bjarne K
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Vi har vært flere ganger på Kalles men etter at de lokale ble borte, ble servicen og kvaliteten på maten dårligere. Bestilte Fagernes spesial men ble servert en annen igjen. Tror vi skal prøve et annet sted neste gang.

1  Takk, magnum44
Anmeldt 19. juni 2021

Spiste fjellørret med tilbehør. Lekkert tilberedt og smakfullt. Anbefales. Verdt en tur til Fagernes. Fra en tilfeldig turist

Takk, Palmeblad
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

God mat,og grei service.
Spiste mix tallerken for to til forrett,den var veldig god.
Til hovedrett spiste jeg planke biff, kjøttet var veldig bra stekt.
Var bare veldig mye potetstappe til pynt,så kjøttet spilte ikke hovedrollen på tallerkenen. Alt i alt var det god mat,men måtte grave frem kjøttet på hovedrett i pynt.
Vi opplevde at servitør hadde munnbind under hake ved servering.

1  Takk, Likerferie1970

Reisende som så på Khalles Corner, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Khalles Corner? Del dine erfaringer!