“Flott lunsj”

Khalles Corner
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Fagernes
Kjøkken: Gastropub
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Besøkte denne en søndag formiddag hvor mange av kafeene var stengte. Tre av oss valgte egg og bacon, men én tok kebabrull. Porsjonene var mer enn rause nok og smakte godt. Hyggelig betjening. Verdt besøket.

Takk, labrekke

Anmeldt 22. juli 2021

Helt ok mat, men ikke noe å rope hurra for. Pluss for store porsjoner og hyggelig betjening. Minus for at hamburgeren på barnemenyen kom uten et eneste fyll og at maten kle ble servert samtidig.

Takk, 514annav
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Helt middels mat, gode løkringer, smakløse vårruller og grei pizza. Summen er derfor litt skuffende. Maten vi fikk ble ikke servert samtidig. Pluss for uoppfordret gi vann til hunden vår.

Takk, Roving06512323252
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte 1 grønnsak fajitas og 1 200 gr indrefilet biff. Biffen var ønsket medium stekt.Maten kom etter rimelig ventetid. Biffen som ble servert var rå bare svisja på grillen. Denne ble ønsket byttet til medium stekt. Servitøren prøvde på sin høflige måte si at det skulle de fikse. Gr. Sak fajitas ble spist alene, så kom en ny biff og den var enda råere. Denne ble sendt tilbake med beskjed om at vi ønsket regningen og matlysten ble borte å spise på dette stedet. Det ble en munnhuggeri på kjøkken og mot oss som gjester . Vi betalte det vi hadde fått men ikke for Biffen. Dette var ikke et hyggelig sted å spise, styr unna .

1  Takk, ginettemolund
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Jeg poster sjeldent på Trip Advisor bortsett fra når ting avviker betydelig fra antall «stjerner». At denne restauranten ligger på andre plass i byen er en gåte. Pizzaen var laget av en frossenbunn kjøpt på Rena 1000 en den verste jeg har smakt på en restaurant noensinne. Burgerkjøttet var seigt som et viskelær. Måtte i tillegg vente i over 30 minutter på maten. Positivt var store porsjoner (som dessverre ikke ble spist opp)

1  Takk, thorerik

Reisende som så på Khalles Corner, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Khalles Corner? Del dine erfaringer!