“Kommer ikke igjen”

Kjøkken: Svensk, Dansk, Norsk, Moderne
Beskrivelse: vi har oppet onsdag til Søndag 11-18
Beskrivelse: vi har oppet onsdag til Søndag 11-18
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Kom en time før stengetid og tenkte det var på tide å prøve munkekroen. Vi kjøpte fiskesuppe og rømmegrøt. Fiskesuppa var helt grei, kunne kanskje vært litt mer spicy. Rømmegrøten derimot bar preg av å ha stått altfor lenge og var absolutt ikke god. Når jeg ga beskjed om dette visste de om problemet. Da bør dere ikke servere denne rømmegrøten!!!
Vi kommer nok ikke igjen.

1  Takk, H_J_Simpson

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vi starter med et lite minus: samtlige utebord står i solen. Noen parasoller hadde gjort seg! Vi ga uttrykk for at det var varmt, og på null komma niks hadde en hyggelig kelner flyttet et bord i et skyggeområde- til stor glede for både mennesker og hund. Sistnevnte fikk også servert friskt vann.
Maten kom fort og var fortreffelig! Oksekjøttet var skikkelig mørt etter lang tids koking. Brokkolien var perfekt, og valdresrisottoen var en smakfull opplevelse. Vi kommer tilbake:)

Takk, Anita W
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Deilig Valdresrisotto med fantastisk mørt kjøtt. Ingen parasoll ute, men betjeningen var løsningsorientert og flyttet bordet ut på plenen i skyggen av ei bjørk. Hunden vår satte veldig pris på det.

Takk, steinolavr
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bra mat, trivelig betjening. Gode anbefalinger og trivelig miljø.
Bestilte sild og ørret. Silden var nok en svensk signaturrett da en av betjeningen er svensk. Godt var det!

Takk, laapern
Anmeldt 12. juni 2021

Mulig han som hadde vakt hadde en dårlig dag men vårt besøk var lite trivelig, sur og tverr servitør den dagen, mat og drikke ble så og si kastet på bordet vi spurte etter bestikk og litt ekstra tyttebær og det ble tydelig vis dårlig mottatt ,vi satt ute bordet måtte vi be om at ble vasket maten var ok frister lite og komme igjen dessverre

Takk, annesofiev279

Reisende som så på Munkekroen AS, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Munkekroen AS? Del dine erfaringer!