“God mat, men dårlig service.”
Anmeldelse av Munkekroen AS

Munkekroen AS
Vurdert som nr. 1 av 16 Restauranter i Fagernes
Prisklasse: kr 15 - kr 249
Kjøkken: Svensk, Dansk, Norsk, Moderne
Beskrivelse: vi har oppet onsdag til Søndag 11-18
Beskrivelse: vi har oppet onsdag til Søndag 11-18
Anmeldt 14. juli 2022 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten for middag med familie på grunn av gode tilbakemeldinger. Dessverre stod ikkje besøket ikkje i stil med tilbakemeldingane. Då vi kom var dei få ledige borda ikkje rydda. Servitrisa framstod lite interessert og utan kjennskap til menyen. Etter at vi hadde bestilt viste det seg at fleire av rettane var utsolgt og vi måtte dermed velge på nytt. To av fire fekk maten lenge før resten, så dei var nesten ferdige med å ete då resten av maten kom, ettersom det var varm mat og dei ikkje ville vente. Viste seg etterpå at vi hadde fått maten til eit anna bord og derfor berre halvparten. Det andre bordet har nok dermed venta svært lenge på sin mat. Berre tallerkener blei rydda mellom hovedrett og kaffi, så det stod framleis igjen både tomme glas og flasker under kaffien. Vanskeleg å få tak i servitør for å be om reknkngen, trass i at restauranten på det tidspunktet nesten var tom. Maten var svært god og gjennomført, så dette kunne absolutt vore eit vellukka besøk, men dessverre øydela servicen for opplevinga.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, carolinewZ280AF

Anmeldt 30. mars 2022

Vi gjestet Munkekroen en sommerdag, men valgte å sitte innendørs da de fleste stedene ute under parasoller var opptatt. Det var så seint på dagen at middagsmenyen fristet mest, vi valgte and med solbærsaus og lammefilet. Begge deler var helt ypperlig. Til dessert ble det hjemmelaget eplekake, også veldig god.

Takk, Arne N
Anmeldt 20. februar 2022

Kjempegod mat, hyggelig personale! Neste tur over fjellet skal vi stoppe her igjen! Store porsjoner, god smak.

Dato for besøk: februar 2022
Takk, 509monak
Anmeldt 31. oktober 2021 via mobile enheter

Maten var nydelig og betjeningen var koselig. Restauranten er absolutt verdt et besøk!!
Vi kommer gjerne tilbake igjen.

Dato for besøk: oktober 2021
Takk, Relax66241121121
Anmeldt 26. september 2021

Vi spiste lammeburger og pasta med laks. Begge retter var kjempegode! Takk for en hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: september 2021
Takk, B6142ILmariem

Reisende som så på Munkekroen AS, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Munkekroen AS? Del dine erfaringer!