“Ikke noe særlig”

Skifer Kafé & Restaurant
Vurdert som nr. 13 av 13 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Maten var ikke noe særlig. Det vart gjort feil på bestillingen. Flere bord var ikke ryddet. Er nok ikke en plass vi stopper igjen.

Takk, Pumkinpai

Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj her. En barnemeny som var nuggets og pommes frites, så lite innbydende ut. En salat med skinke og ost, alt bar preg av å være industrielt produsert. Kebabrullen var vel den retten som var nærmest ok, bortsett fra litt lite smak og veldig enkel. Blir nok ikke flere besøk her.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Morten P
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Spiste lønsj her, bestilte salat med reker og kjæresten bestilte nachostallerken.

Salaten besto av reker og helt enkle grønnsaker, inkludert gulerøtter som så ut som de ble kuttet for tre dager siden og ananas rett fra boks. Rekene var fra lake. Hadde fått en liten kuvertboks med smør, men måtte etterspørre brød. Ingen usmak, men ekstremt kjedelig.

Nachosen var med sauekjøttdeig. Guacamolen var fra tube og fant hår i rømmedressingen. Generelt dårlig.

Vi kommer ikke til å spise her igjen neste gang vi er på Fagernes.

Takk, elfisynnove
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

En varm dag i juli ønsket jeg å spise middag her. Veldig varmt inne så jeg valgte å sitte ute.
Ryddige og rene bord. Betjeningen kom raskt og var veldig hyggelig.
Bestilte en kyllingrett med ris. Ba om å få pommes frites i tillegg. Maten ble raskt levert men da uten ris.....
Helt grei mat, men ikke noe mere.
Kafeteria preg over stedet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, May L
Anmeldt 6. august 2018

Her er det noe galt med bilde skiferen er en annen cafe i Fagernes den ligger inne i sentrum mens dette bilde er fra en som ligger ved innkjøringen til Fagernes sentrum. Så inntil bilde blir bytta ut må det bli dette jeg skriver nå.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, jonnyrye

Reisende som så på Skifer Kafé & Restaurant, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Skifer Kafé & Restaurant? Del dine erfaringer!