“Pizza”

Skifer Kafé & Restaurant
Vurdert som nr. 13 av 13 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Ingen som tok bestilling før det var gått en tid, måtte mase på servitør. Servitør ekspederte folk som kom etter oss, før vi fikk hjelp. Barna fikk feil drikke, ordnet seg på forespørsel. Pizzaen var grei men ikke noe mer. Det som ikke var positivt var renholdet av bla.bordene (muligens også mer???) Bordene var seigere enn på McDonald's!!! En av oss tok en serviett og strøk over bordet og den ble helt gul av fett. (Bordet var "klargjort" etter forrige middagsgjest)
På toalettet var det tomt for papir.
Ikke er sted vi besøker igjen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 568stianl

Anmeldt 22. juli 2020

Spist både lunsj og middag der. God mat begge gangene. Uhøytidlig plass,ikke plassen for finere middag og vin.

Takk, wihs
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fint med uteplass, siden vi har en liten hund. Kyllinggrillspydene var greie, men smakløse. Risen var ikke spesielt god. Billig type? Scampyretten hadde få scampyer. Dårlig ris, gode grønnsaker.

1  Takk, steinolavr
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Maten var ikke noe særlig. Det vart gjort feil på bestillingen. Flere bord var ikke ryddet. Er nok ikke en plass vi stopper igjen.

Takk, Pumkinpai
Anmeldt 8. juni 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj her. En barnemeny som var nuggets og pommes frites, så lite innbydende ut. En salat med skinke og ost, alt bar preg av å være industrielt produsert. Kebabrullen var vel den retten som var nærmest ok, bortsett fra litt lite smak og veldig enkel. Blir nok ikke flere besøk her.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Morten P

Reisende som så på Skifer Kafé & Restaurant, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Skifer Kafé & Restaurant? Del dine erfaringer!