“Besøk 20. juli. Lite fleksibel”
Anmeldelse av Briskeby Cafe

Briskeby Cafe
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Besøk 20. juli. Lite fleksibel og vanskelig ung dame bak disken, det var helt umulig å få pommes frites til kyllingbitene i stedet for ris, pølse med pommes frites var mulig, men ikke kylling og pommes (barnemeny). Ellers fortreffelig asiatisk mat.

Takk, kristinhC3319LP

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiser alltid her når vi er på Fagernes. Curry wok med scampi eller biff. Det smaker helt fortreffelig, og det til en billig penge! Bakeproduktene og kaffen er også god.

1  Takk, steinolavr
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Min mann og jeg prøver å spise på Briskeby Café når vi er på fjelltur til Fagernes. Vi elsker rød og grønn curry med biff! Retten serveres med ris og crispy grønnsaker. Nydelig! Og det er et røverkjøp til kr 139. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, heidi5565
Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Lunt og hyggelig. Meget bra mat, også takeaway. Behagelig musikk i bakgrunn. Har også ofte levende musikk.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, skatteboen
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde 2 besøk på Briskeby denne ferien. En dag spiste vi kaffe og kake den andre dagen spiste vi nydelig thaimat. Jeg kan virkelig anbefale kyllingen med cashewnøtter, her snakker vi valuta for pengene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Marianno71

Reisende som så på Briskeby Cafe, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Briskeby Cafe? Del dine erfaringer!