“Godt”
Anmeldelse av Tasty House

Tasty House
Vurdert som nr. 3 av 16 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Middels anmeldelser på dette stedet, men pizzaen var hvertfall veldig god! Det er mye å velge i på menyen (kanskje litt for mye) men det lukta veldig god mat inne i restauranten. Typisk gatekjøkken egentlig, men med alkoholservering.

Dato for besøk: september 2019
Takk, cassandrao810

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Tilfeldig at vi stoppet her, og er utrolig glad for vi gjorde det.
Beste kebaben vi har spist på lenge og et veldig hyggelig personale. Barnepizzaen var også fantastisk god.
Kommer uten tvil tilbake dersom vi er i Fagernes igjen.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, 990astrids
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Nachos nesten uten chips, alt fløyt i olje, trist salat med en haug av thousand Islands dressing. Hyggelig og rask betjening/dame.

2  Takk, AslaugT2
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi satt ute, rolig og koselig bevertning. Mye knott og mygg.
Bestillte to pizza og to nacho, ingen rakettforskning.
Ost og kjøttdeig må ha vært på tilbud for det var ekstrem mye av det.
Pizza’n var ikke crispy, nachos hadde kun 5 nachochips....

1  Takk, 446michelz
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Dette var koselig. Jeg har feriert i 87 land og bortsett fra en koselig liten bungalow/strippeklubb/matbutikk i Kambodsja så tar tasty house tronen. Makan til serviceinnstilte ansatte har jeg aldri sett (bortsett fra bungalowen/strippeklubben/matbutikken i Kambodsja, og det sier litt;)) takk for flott opplevelse.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Daniel L

Reisende som så på Tasty House, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Tasty House? Del dine erfaringer!