“Beklageligvis ikke topp”
Anmeldelse av Tasty House

Tasty House
Vurdert som nr. 5 av 15 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 21. juli 2021

Mye populært på menyen, men det tok for lang tid, det var vel mye fluer i lokalet og maten var beklageligvis ganske ordinær når den først kom på bordet. Mange serverte, men de var lite oppmerksomme.

Takk, 799paals

Anmeldt 21. juli 2021

Vi fikk kjempe god mat, og servitøren var kjempe hyggelig . Jeg regnet med og vente litt pga det var veldig mye folk der. Beste plassen jeg har spist på Fagernes uten tvil. Veldig trivelige lokaler og reint og pent. Tapas tallerkenen vi bestilte var artig laget til og kjempe god. Jeg kommer tilbake

Takk, Fredrik K
Anmeldt 21. juli 2021

Bestilte to enkle pizzaer. Det tok nøyaktig 1 time og 5 minutter før vi mottok maten vår - dette etter å ha etterspurt maten flere ganger uten å bli informert om at det hadde skjedd en feil med bestillingen vår. Vi mottok heller ingen beklagelse eller avslag i prisen. Kommer ikke hit igjen.

1  Takk, 273idunn
Anmeldt 3. juli 2021

Vi var familie på 5 stk.Vi ventet først på maten i 1 time.Når maten endelig kom,fikk vi kun halvparten av det vi hadde bestilt.Servitøren sa at de hadde misforstått og lovet at han kommer straks med resterende bestillingen. Vi ventet ytterligere 45 min og til slutt reiste vi oss og gikk.Vi fikk ingen kompensasjon, ingen beklagelse.Det var verste matopplevelse noensinne .Jeg fraråder på det sterkeste besøk til dette stedet.

2  Takk, uxjrmi
Anmeldt 19. juni 2021

Sure servitører. Ikke serviceinnstilte og ikke interesserte i å høre på hva gjestene sier.. værste kundebehandlingen jeg har vært borti

2  Takk, Ks19999

Reisende som så på Tasty House, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Tasty House? Del dine erfaringer!