“Deilig mat”
Anmeldelse av Tasty House

Tasty House
Vurdert som nr. 5 av 15 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Flott lokale med ute og inneservering. Vi valgte å sitte på en terrasse som var delvis lukket ! Løk-ringer var deilig som forrett så Falaffel ( vegetar) og Mix grill smakte fortreffelig sammen med en halvliter ! Høflig og tilstedeværende ansatte ga rask og hyggelig service ! Anbefales på det sterkeste

Takk, 587heidiv

Anmeldt 23. juli 2021

Vi ventet i over 1 time på maten, og mens vi ventet ble vi plaget av fluer. Vi spurte etter maten, og etter fem minutter var den på bordet. Da kom også enda flere fluer og svermet rundt maten. De var utsolgt for den ene typen kjøtt til Mix grill, men det som ble levert var veldig tørt og salaten ikke så frisk. Kun ett toalett, og dette var heller ikke så fristende med mye fluer. Ellers var personalet hyggelig når vi først pratet med de, men de kom ikke innom bordet for å høre om maten var god eller for å forsikre oss om at maten snart var klar etc.

Takk, Lps12334556
Anmeldt 21. juli 2021

Mye populært på menyen, men det tok for lang tid, det var vel mye fluer i lokalet og maten var beklageligvis ganske ordinær når den først kom på bordet. Mange serverte, men de var lite oppmerksomme.

Takk, 799paals
Anmeldt 21. juli 2021

Vi fikk kjempe god mat, og servitøren var kjempe hyggelig . Jeg regnet med og vente litt pga det var veldig mye folk der. Beste plassen jeg har spist på Fagernes uten tvil. Veldig trivelige lokaler og reint og pent. Tapas tallerkenen vi bestilte var artig laget til og kjempe god. Jeg kommer tilbake

Takk, Fredrik K
Anmeldt 21. juli 2021

Bestilte to enkle pizzaer. Det tok nøyaktig 1 time og 5 minutter før vi mottok maten vår - dette etter å ha etterspurt maten flere ganger uten å bli informert om at det hadde skjedd en feil med bestillingen vår. Vi mottok heller ingen beklagelse eller avslag i prisen. Kommer ikke hit igjen.

1  Takk, 273idunn

Reisende som så på Tasty House, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Tasty House? Del dine erfaringer!