“Veldig god og rimelig mat”
Anmeldelse av Grand ShangHai Resturant

Grand ShangHai Resturant
Vurdert som nr. 6 av 7 Restauranter i Jevnaker
Anmeldt 31. januar 2019

Har vært her og spist flere ganger, maten er helt suveren. Rikelig med mat, mye å velge i og ikke minst veldig trivelige ansatte. Man føler seg veldig velkommen til tross for litt utdaterte lokaler.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Anders B

Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Vi var to voksne og to barn, yngstemann ville ha pommes frites og pølse, pomfri var god og sprø, han fikk mat først, etter en stund fikk det andre barnet sin sushi, og så fikk jeg mine to utmerkede vårruller til forrett.
Så, kom morens og min mat , m en tids mellomrom. Hun bestilt lam i karri, jeg lam m løk og purre. DETTE var ikke bra, jeg har kinesisk familie inngiftet og spist masse kinesisk mat og er glad i det! Dette var nærmest ekkelt, og jeg lot det meste unntatt risen, bli igjen. Vi var eneste gjester, de var sure mot barna og ingen sa adjø. Huff!

Dato for besøk: november 2017
Takk, 617charlottej
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Kjempegod sushi til rimelig pris.
Tempura Maki, Kylling Maki og Sakura Maki var ferdig på 20 minutter. Velsmakende.
Grei betjening, litt slitt lokale, men kan anbefales!
Har også Take away.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Magne G
Anmeldt 26. juli 2017

Suveren dame som serverer og kokkelererer.. Hun leverer god service og nydelig mat!
Interiøret er ganske trist, men det er rent og sier egentlig ingenting om den fantastiske maten dama lager!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, AnneCathrine

Reisende som så på Grand ShangHai Resturant, så også på

Jevnaker, Jevnaker kommune
Jevnaker, Jevnaker kommune

Har du vært i Grand ShangHai Resturant? Del dine erfaringer!