“Middag”
Anmeldelse av Grand ShangHai Resturant

Grand ShangHai Resturant
Vurdert som nr. 5 av 7 Restauranter i Jevnaker
Anmeldt 25. august 2021

Fantastisk mat og service. Jevnaker er en fin plass som er verdt å besøke. Vi toppet turen med ett besøk her

Takk, 254kjetilh

Anmeldt 22. januar 2021

Dette har blitt min lokale favoritt.
Som andre skriver, lokalene er kanskje noe utdaterte - men de er rene, med riktig temperatur, og stolene er gode å sitte i. Men det viktigste er jo mat og service, og her scorer de godt. Maten er nydelig, hver eneste gang, og menyen inneholder et hav av valgmuligheter.
Porsjonene er store, og pris på både mat og drikke er gode. Betjeningen er fantastisk - hyggelige, hjelpsomme, byr på seg selv, og setter prikken over i'en.
Vi endte opp her ved en tilfeldighet for flere år siden, men har fortsatt å komme tilbake gang på gang. Det er og blir vår lokale favoritt, og jeg anbefaler de varmt videre.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, torbjornzb
Anmeldt 16. februar 2020

Bestilte take-away fra meny på Facebook. Når jeg skulle hente maten var den over 130,- mer enn hva prisene på Facebook-menyen sa. Da jeg spurte etter en ny take-awaymeny fikk jeg vite at den kom først om en måned. Jeg fortalte at prisene på menyen var annerledes en. Hva jeg skulle betale, og da var forklaringen at det var mindre folk nå, og derfor var prisene endret. Litt tilfeldig, spør du meg. I tillegg smakte pekingsuppa mest eddik. Kommer ikke tilbake!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 921heddan
Anmeldt 4. januar 2020 via mobile enheter

Rask og hyggelig service på takeaway-mat, men pekingsuppe smakte for mye edikk.
Lokalene innbyr kanskje ikke til et festmåltid, derfor anbefales takeaway.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Magne G
Anmeldt 2. desember 2019

Veldig bra service og rask utlevering take away food. Ansatt snakket tydelig slik det var lett for meg å skjønne hva det som ble sagt. Maten var god, skulle vært litt mer grønnsaker. Lurt å anbefale Too Good To Go til å gå i samarbeid med Grand ShangHai Restaurant. Fordi det er viktig å ikke kaste mat! Beliggenhet var egentlig greit og lett å finne, men alltid smart å spørre kolleger dine eller befolkning som er godt kjent i Jevnaker.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, StianRusten

Reisende som så på Grand ShangHai Resturant, så også på

Jevnaker, Jevnaker kommune
Jevnaker, Jevnaker kommune

Har du vært i Grand ShangHai Resturant? Del dine erfaringer!