Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Glampingen her og syntes det var helt topp.
Restauranten på hotellet var nyyyyydelig! Inne var det veldig varmt, men vi fikk lov til å sette oss ut og satt med på platået foran det flotte huset helt alene. Servitøren var utrolig serviceinnstilt og gjorde alt for at vi skulle ha et trivelig måltid.

Etter middagen gikk vi inn i baren i resepsjonen, der fikk vi nydelige drinker. Absolutt å anbefale!

Takk, FruHagerup
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Tre dager på konferanse ble en uvanlig opplevelse i positiv forstand. Førsteklasses råvarer til frokost, lunsj og middag. Pizzaen til lunsj var et stort pluss i tillegg til mye godt pålegg og varm mat. Middagen i den gamle bygningen var en fryd for ganen. Hotellrommet var fint med en god seng. Fine konferansemuligheter. Morsomt med all kunsten på hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, BrittB310
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Svært behagelig sted å være.
Deilig mat, hyggelig stab og behagelig rom.
Med råvarer levert fra egen gård, samt eget ysteri og bryggeri, byr Thorbjørnsrud på utsøkte matopplevelser.
Kurstilbudene på huset virker også spennende - øker fristelsen til gjentakelse.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, andreforsund
Anmeldt 19. oktober 2019

Meget bra hotel. Masse god og meget lokal mat. God service fra betjening.
Bare helt utrolig gjeng som jobber der
Fin natur. Kort vei til hadeland glassverk stile og rolig.
Å egen butikk. Og masse god mat

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Espen B
Anmeldt 16. september 2019

Bodde her under seminar i september 2019. Rommet var fint og komfortabelt. Lunsjen og middagen var veldig bra, ikke det største utvalget, men alt smakte godt. Eneste skuffelsen var at jeg ikke fikk smakt ølet de brygget der, siden de ikke serverte dette i baren i resepsjonen, og den andre baren var stengt.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Snublemannen