Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreamsUSD 169
CheapTicketsUSD 176
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet en natt, og gledet oss til middag da vi hadde hørt så mye om maten der. Hovedretten var virkelig fantastisk, men da desserten kom ble vi overrasket. Det som skulle være panna cotta minnet mer om en yoghurt bowl. Vi var også skuffet over at vi ikke fikk smake verken smør eller oster fra ysteriet deres til frokost, når de reklamerer så veldig for det. Men ellers var det en fin plass - veldig hyggelige ansatte og fine rom!

Takk, marienorge
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Thorbjørnrud Hotel reklamerer med store matopplevelser, og som over middels interesserte i mat var dette hovedgrunnen til at vi bestilte en natts opphold her. Stor var vår skuffelse da vi ved ankomst fikk opplyst at vi pga korona måtte ha forhåndsbestilt middag, og at det var fullt på kveldens servering. Resepsjonisten, som i all rettferdighet var svært hyggelig, fortalte at det var informert om det på hjemmesiden.
Vi endte opp med å spise pizza til middag på et annet spisested, og selv om den var god, ble det en skikkelig nedtur.
Vi fant informasjonen på hjemmesiden, men vi måtte lette etter den og klikke lenge og vel fra hovedsiden. Uansett, det bør være en selvfølge at hotellets gjester skal kunne spise middag på stedet.
Dette er dårlig markedsføring og lite kreativ problemløsing! Hva med å ha flere bordsettinger? Tilby middag på rommet? Benytte andre fellesarealer, som hotellet har rikelig av, under middagsserveringen? Ha mulighet til å spise ute? Alle disse forslagene må være bedre enn å henvise gjester til andre (og dårligere) spisesteder.
Hotellet ligger nydelig til ved Randsfjorden, rommene er greie nok, men ikke mer, og som sagt, det er maten som skaper forventningene til dette hotellet. Den fikk ikke vi oppleve. Trist!

1  Takk, 22unnb
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på Glampingen her og syntes det var helt topp.
Restauranten på hotellet var nyyyyydelig! Inne var det veldig varmt, men vi fikk lov til å sette oss ut og satt med på platået foran det flotte huset helt alene. Servitøren var utrolig serviceinnstilt og gjorde alt for at vi skulle ha et trivelig måltid.

Etter middagen gikk vi inn i baren i resepsjonen, der fikk vi nydelige drinker. Absolutt å anbefale!

Takk, FruHagerup
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Tre dager på konferanse ble en uvanlig opplevelse i positiv forstand. Førsteklasses råvarer til frokost, lunsj og middag. Pizzaen til lunsj var et stort pluss i tillegg til mye godt pålegg og varm mat. Middagen i den gamle bygningen var en fryd for ganen. Hotellrommet var fint med en god seng. Fine konferansemuligheter. Morsomt med all kunsten på hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, BrittB310
Anmeldt 9. november 2019 via mobile enheter

Svært behagelig sted å være.
Deilig mat, hyggelig stab og behagelig rom.
Med råvarer levert fra egen gård, samt eget ysteri og bryggeri, byr Thorbjørnsrud på utsøkte matopplevelser.
Kurstilbudene på huset virker også spennende - øker fristelsen til gjentakelse.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, andreforsund