Gratis avbestilling frem til 13.08.21
eDreamsUSD 169
Anmeldt 27. juli 2020

Fantastisk hotel i skjønne omgivelser.
Flott beliggende rom med utsikt over Randsfjorden.
Veldig god mat både til frokost og middag. Svært god Coronasikring.
Meget hyggelig personale.
Dette skal vi tilbake til.

Takk, 526asleb
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi så det fine hovedhuset en gang vi kjørte forbi og bestilte da senere en overnatting for å nyte utsikten mot Randsfjorden. Trodde vi. Men hovedhuset er jo dessverre ikke i bruk og hotellrommene ellers er i dårlig forfatning og trenger sårt en oppussing. Liker heller ikke at du kan se rett inn på naboens hotellrom og vice versa, da rommene ligger i et atrium.
Hotellet har utvidet med Glamping-muligheter, men skjønner ikke helt vitsen når du må låne dusj og do i et vanlig hotellrom.
Dette skulle jo vært i teltet.
Vi spiste en ok middag, men desserten som skulle være en Panna Cotta kunne vært bedre.
Frokosten var svært enkel og Korona-sikker, synd at ikke husets spesialiteter kommer tydeligere frem.
Alt i alt syns jeg ikke kvaliteten forsvarer prisnivået.

Takk, Mhasselg
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Thorbjørnrud har greie rom og hyggelig betjening. Synd at den gamle boligen ikke er en del av hotellet. Den så tomt og trist ut. Grønnsak-og krydderhagen var flott! Middagsservering hadde et rigid bestillingssystem: meny med 2 typer desserter, men ifølge resepsjonen ikke mulig å velge. Enten 4 retter inkl. to ulike desserter, eller 2 retter inkl. en bestemt dessert. Etter litt mas, valgfri dessert med tillegg i pris! Ingen fiskerett på menyen, kun én kjøttrett. På spørsmål kunne det serveres laks. Prisnivået var høyt, da svarer ikke dette helt til forventningene.

Takk, 782KariC
Anmeldt 24. juli 2020

Pent hotell i nydelig hage. Rommet var greit, men ingenting «ekstra». Overnattet ifm besøk på Kistefos. Som andre her skriver - om du vil ha middag, må du forhåndsbestille! Hvilket vi hadde gjort, takket være andres tips. De har kun en bordsetning - kl 18. Vi spiste kl 18, men da vi var ferdige 19.30 var det fortsatt mange bord som ikke hadde vært besøkt.
God mat. Hyggelig betjening.

Takk, HuldaK_13
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et veldig trivelig opphold her i forbindelse med et besøk på The Twist. Middagen var kjempegod, men det som slo oss mest var det gode kunnskapsnivået på vin og mat hos servitørene, noe som er sjelden vare! De to damene som serverte oss delte villig vekk av sine erfaringer med oss. På gebrokkent norsk fortalte de om besøk på vingårder i Spania og Italia og viste bilder og greier. De var med på å gjøre oppholdet ekstra hyggelig. Og vinen sammen med de gode ostene fra eget ysteri var nydelig. Det eneste som trakk ned på hotellet var frokosten. Skylda ble lagt på coronaen, men plastpakket Norwegia, hallo? Spesielt merkelig når de har en ostebutikk med egenprodusert ost vegg i vegg med restauranten. Kunne de ikke servert noe derfra? Det øvrige pålegget var også som i den kjipeste jobb-kantine, små pakker med baconost,syltetøy og nugatti. Ikke et «mat-hotell» verdig i det hele tatt. Vi har vært på flere hotell i sommer som har løst coronautfordringen på en mye bedre måte, så absolutt ingen grunn til å gjøre det sånn. Men kantinepersonalet var veldig hyggelige!

1  Takk, gjest