vesle-Mons
  • Expedia.com
    kr 1 272
15.6 km fra Thorbjørnrud Hotel
Gratis parkering
Hotel front with silo entrance
Bli belønnet med One Key
38.7 km fra Thorbjørnrud Hotel
40.9 km fra Thorbjørnrud Hotel
Se flere hoteller i Jevnaker
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Selv om hovedhuset treng oppgradering, var opplevelsen av oppholdet svært bra. Der er en svært behagelig atmosfære. Stilt og rolig. Anbefales på det varmeste.

Vi fikk dessverre ikke oppleve middag (ankom for sent)
...

1  Takk, Passport539079
Anmeldt 27. juli 2020

Fantastisk hotel i skjønne omgivelser.
Flott beliggende rom med utsikt over Randsfjorden.
Veldig god mat både til frokost og middag. Svært god Coronasikring.
Meget hyggelig personale.
Dette skal vi tilbake til.

Takk, 526asleb
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi så det fine hovedhuset en gang vi kjørte forbi og bestilte da senere en overnatting for å nyte utsikten mot Randsfjorden. Trodde vi. Men hovedhuset er jo dessverre ikke i bruk og hotellrommene ellers er i dårlig forfatning og trenger sårt en oppussing. Liker heller ikke at du kan se rett inn på naboens hotellrom og vice versa, da rommene ligger i et atrium.
Hotellet har utvidet med Glamping-muligheter, men skjønner ikke helt vitsen når du må låne dusj og do i et vanlig hotellrom.
Dette skulle jo vært i teltet.
Vi spiste en ok middag, men desserten som skulle være en Panna Cotta kunne vært bedre.
Frokosten var svært enkel og Korona-sikker, synd at ikke husets spesialiteter kommer tydeligere frem.
Alt i alt syns jeg ikke kvaliteten forsvarer prisnivået.

Takk, Mhasselg
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Thorbjørnrud har greie rom og hyggelig betjening. Synd at den gamle boligen ikke er en del av hotellet. Den så tomt og trist ut. Grønnsak-og krydderhagen var flott! Middagsservering hadde et rigid bestillingssystem: meny med 2 typer desserter, men ifølge resepsjonen ikke mulig å velge. Enten 4 retter inkl. to ulike desserter, eller 2 retter inkl. en bestemt dessert. Etter litt mas, valgfri dessert med tillegg i pris! Ingen fiskerett på menyen, kun én kjøttrett. På spørsmål kunne det serveres laks. Prisnivået var høyt, da svarer ikke dette helt til forventningene.

Takk, 782KariC
Anmeldt 24. juli 2020

Pent hotell i nydelig hage. Rommet var greit, men ingenting «ekstra». Overnattet ifm besøk på Kistefos. Som andre her skriver - om du vil ha middag, må du forhåndsbestille! Hvilket vi hadde gjort, takket være andres tips. De har kun en bordsetning - kl 18. Vi spiste kl 18, men da vi var ferdige 19.30 var det fortsatt mange bord som ikke hadde vært besøkt.
God mat. Hyggelig betjening.

Takk, HuldaK_13