Priceline
    kr 1 209
    kr 1 199
11.6 km fra Thorbjørnrud Hotel
Bar/lounge
Hotel front with silo entrance
Bli belønnet med One Key
Restaurant
Se flere hoteller i Jevnaker
1924 av 103 anmeldelser
Anmeldt 14. august 2021

Hotell som tilbyr en matopplevelse, men har ikke kapasitet til å servere mat til oss som gjester, så vi må bestille drosje til Jevnaker sentrum for å få mat. I tillegg så var det null service fra resepsjonisten. Anbefales IKKE. pga. dårlig service

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, runevinger
Kristoffer Skovli Karlsen, Daglig leder på Thorbjørnrud Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Takk for din tilbakemelding, det var leit å høre at du ikke fikk muligheten til å spise på Thorbjørnrud i helgen. Vi hadde mange gjester, men det skal alltid være tilbud om middag hos oss så dette var en glipp. Vi har idag gått gjennom rutinene for dette slik at det ikke skal gjenta seg. Men vi setter veldig stor pris på tilbakemeldinger slik at vi kan sette fokus på tingene som må rettes opp.
Jeg håper å kunne ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Greit nok hotell som er slitt, men rent. Overpriset mat med seigt kjøtt og svidde grønnsaker. Betjening som manglet opplæring var fortvilende å være vitne til. Hotellet ligger vakkert til med flott hage, nær vannet. Gangavstand til Hadeland og en liten kjøretur unna Kistefoss museum.

1  Takk, RoesslandL
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er enkelt med enkle rom uten klimakontroll. Ligger i fine omgivelser i en flott hage. Maten var ok, men ikke noe mer, og driften bar dessverre tydelig budskap om at deler av den hyggelige betjeningen manglet elementær opplæring. At det var varmelamper over ost, pålegg og yoghurt er ikke vanlig og det var dessverre bare en liten ting.
Hotellet trenger en ledelse som gir de ansatte mulighet til å gjøre en god jobb, og det manglet her. Små grei kunne gitt bedre karakter.

2  Takk, RosslandR
Anmeldt 6. juli 2021

Hotellet hadde muligens en storhetstid på 80-tallet, og det virker ikke til at de har evnet å fornye seg noe særlig etter dette. Et hederlig unntak er middagen som var veldig bra. Her er verd å nevne at frokosten også var av vesentlig bedre kvalitet enn både rom og området.

3  Takk, MagnarMeslo
Anmeldt 13. juni 2021

Vi overnattet her 1 natt i "glamping" teltet, noe som anbefales veldig! Ble godt tatt imot av resepsjonist, som var service innstilt og veldig hyggelig. Teltet var så koselig, sengen var god, og det var varmeapparat og lys. Eget rom tilknyttet som hadde bad, dusj ect (som var helt greit).

Middagen må jeg si var helt fantastisk! 4 retter som var nydelig presentert og tilberedt, og det var tydelig at det var lokale råvarer. Alt smakte helt fortreffelig + at vinen passet perfekt til. Dessuten er det fine tur muligheter, en kan bade rett på utsiden, og Hadeland glassverk er 8 min gåtur unna.

Anbefales veldig!

Takk, Isabelleharis