“Et smakfullt måltid”
Anmeldelse av Oldemors Karjol

Oldemors Karjol
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Jevnaker
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Oldemors Karjol er etterhvert blitt godt kjent gjennom tv3- programmet Hellstrøm rydder opp fra 2008 og Jul med Hellstrøm fra 2010. Oldemor ble også hedret av bondekvinnelaget da de i 2010 ble kåret til beste spisested langs vei og vann i Innlandet. Oldemors Karjol serverer norsk tradisjonskost basert på oldemors kokebok. De fleste råvarer er levert av lokale bønder. Inventaret hos Oldemors Karjol bringer deg tilbake til Oldemors tid. Liker du noe av inventaret vårt kan du kjøpe dette med deg hjem. Oldemors Karjol kan også ønske sine gjester velkommen til selskap i hovedhuset på gården Nedre Vang Gård. Der kan de ta imot opptil 40 gjester, som kan nyte selskapet alene i nydelige omgivelser. Oldemors Karjol ligger tett inntil R-35 rett over Jevnaker kirke. Oldemors Karjol ønsker alle sine gjester hjertelig velkommen til et nostalgisk tilbakeblikk!
Anmeldt 12. desember 2018

Hadde en nydelig middag med lutefisk og mye gott tilbehør som baconfett m/bacon og ertestuing. avsluttet med en god desert og kaffe.

Takk, THORSTHO

Anmeldt 23. oktober 2018

Har oppsøkt stedet to ganger; i 2016 og nå, i 2018. Maten virker delvis ok, ikke noe spesielt unntatt prisen, men.... det serveres ikke smørbrød, lunsjretter, bare middager hele uken....For folk som ferdes over fra Gardermoen vestover er dette en naturlig stopp...men, nei; ikke med denne skrale menyen!! Måtte kjøre til Hønefoss for å få oss mat.....

Dato for besøk: november 2017
Takk, 484runej
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte kjøttkaker, angus burger og grov pølse m potetmos og sennep. Maten var god! Og stedet er koselig. Veldig hyggelig servitør!
MEN! Det kunne vært strålende - det kunne virkelig ha skilt seg ut og trukket fullt hus i hvert fall i helgene. Men da må angus burgeren lages fersk hver dag. Hjemmelaget kvernet kjøtt er ikke vanskelig, men kanskje litt dyrere å bli sittende med uten å kunne fryse. Mistenker at den burger vi fikk hadde vært fryst - og da blir det greit, og ikke no mer. Pølsa var god men til 180 kroner kunne det kanskje vært 2 stk?

Takk, Rune650
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

En utrolig koselig plass som var et deilig avbrekk på bilturen fra Gardemoen. Vi bestilte to burgertallerkner som virkelig smakte, kvalitetsmat for pengene! Dette blir nok fast stoppested når vi er i området.

Dato for besøk: august 2018
Takk, kargus95
Anmeldt 4. august 2018

Tenkte vi skulle avslutte en fin MC tur med en middag på Oldemors Karjol. Dessverre var dette skuffende- skulle vl heller stoppet på glassverket.Den gode maten vi husker fra noen år siden var det ikke. Kjøttkaker som minte om farsekaker og stekt pølsemeny der potetstappen var toppen. Ingen spurte hvordan vi likte maten og bra var vel det for dem. Et besøket på toalettet var som å trå på et godt gammelt fluepapir. Skoene satt nesten fast. Og da vi gikk var det ingen bak disken som så opp en gang. Og det var ikke for at det var mange der. Kun et bord inne opptatt.

Dato for besøk: september 2017
2  Takk, Børre A

Reisende som så på Oldemors Karjol, så også på

Har du vært i Oldemors Karjol? Del dine erfaringer!