“Middag for tre generasjoner ”
Anmeldelse av Oldemors Karjol

Oldemors Karjol
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Jevnaker
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Oldemors Karjol er etterhvert blitt godt kjent gjennom tv3- programmet Hellstrøm rydder opp fra 2008 og Jul med Hellstrøm fra 2010. Oldemor ble også hedret av bondekvinnelaget da de i 2010 ble kåret til beste spisested langs vei og vann i Innlandet. Oldemors Karjol serverer norsk tradisjonskost basert på oldemors kokebok. De fleste råvarer er levert av lokale bønder. Inventaret hos Oldemors Karjol bringer deg tilbake til Oldemors tid. Liker du noe av inventaret vårt kan du kjøpe dette med deg hjem. Oldemors Karjol kan også ønske sine gjester velkommen til selskap i hovedhuset på gården Nedre Vang Gård. Der kan de ta imot opptil 40 gjester, som kan nyte selskapet alene i nydelige omgivelser. Oldemors Karjol ligger tett inntil R-35 rett over Jevnaker kirke. Oldemors Karjol ønsker alle sine gjester hjertelig velkommen til et nostalgisk tilbakeblikk!
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet her idag for litt mat. Hyggelig og rask betjening. Vi bestilte Ishavsrøye, pitabrød med kylling, pitabrød med biff og en barnetalerken med hamburger.
Vi hadde mange ønsker om tilbehøret alle ble oppfylt uten mangler.
Store gode porsjoner biffen var litt hardt stekt og litt mye krydder, men det var godt.
Prisen ble litt over 1000 kr for fire personer med drikke.

1  Takk, Jørn-Thomas G

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ikke veldig fornøyd med dagens besøk her. Først tok det lang tid før noen kom og tok oss imot og tok bestilling. Vi fikk beskjed om at det var lang ventetid for å få mat, så at det tok 45-50 minutter før maten kom var i og for seg greit.
Men vi kunne med fordel f.eks fått spørsmål om vi ønsket mer å drikke mens vi venter.
Når maten kom viste det seg dessverre at den ikke var verd å vente på. Lite mat pr porsjon og hamburgeren var en tørrstekt «karbonade». Peppersausen til grillspydene var forøvrig veldig god og omtrent det eneste positive med middagen.

2  Takk, idacam
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

I dag spiste vi ishavsrøye med grønnsaker, poteter, agurksalat og saus. Kjøttkaker med kålstuing, poteter og saus. Alt smakte helt nydelig, og vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tmlundby
Anmeldt 11. november 2019

Vi fikk anbefalt denne restauranten da det ikke er så mange i området. Restauranten viste seg å være en hyggelig overraskelse. Vi spiste kjøttkaker og fjellørret. Alt smakte godt og var hjemmelaget. Anbefales

Dato for besøk: november 2019
Takk, 455kimj
Anmeldt 18. oktober 2019 via mobile enheter

Valget falt på dagens fisk,som var perfekt. Ellers så har dem også en kort,men god meny,med blant annet elgkarbonader,til gode priser.
Hyggelig betjening og kort ventetid på mat.
Vel verdt å besøke.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 847oddbj_rnk

Reisende som så på Oldemors Karjol, så også på

Har du vært i Oldemors Karjol? Del dine erfaringer!