“God mat og rask service 🍴”
Anmeldelse av Oldemors Karjol

Oldemors Karjol
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Jevnaker
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Oldemors Karjol er etterhvert blitt godt kjent gjennom tv3- programmet Hellstrøm rydder opp fra 2008 og Jul med Hellstrøm fra 2010. Oldemor ble også hedret av bondekvinnelaget da de i 2010 ble kåret til beste spisested langs vei og vann i Innlandet. Oldemors Karjol serverer norsk tradisjonskost basert på oldemors kokebok. De fleste råvarer er levert av lokale bønder. Inventaret hos Oldemors Karjol bringer deg tilbake til Oldemors tid. Liker du noe av inventaret vårt kan du kjøpe dette med deg hjem. Oldemors Karjol kan også ønske sine gjester velkommen til selskap i hovedhuset på gården Nedre Vang Gård. Der kan de ta imot opptil 40 gjester, som kan nyte selskapet alene i nydelige omgivelser. Oldemors Karjol ligger tett inntil R-35 rett over Jevnaker kirke. Oldemors Karjol ønsker alle sine gjester hjertelig velkommen til et nostalgisk tilbakeblikk!
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Bestille ishavsrøye og den var bare fantastisk. Perfekt stekt og med godt tilbehør. Rask service. Hvis du sitter ute er det litt trafikkstøy

Dato for besøk: september 2021
Takk, Roy-Morten S

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Grei mat på trist sted. Et sted som ser ut som et Block Watne-hus fra 70-tallet blir ikke sjarmerende fordi om det er dårlig vedlikeholdt. Maten smakte greit, presentasjonen var alt annet enn grei (så ut som rettene bar kastet på tallerkenen), og stedet var trist. Telys, blomster og et smil kan heve det meste. Her manglet alle tre.

1  Takk, Lasse_Andreassen
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Verste servicen jeg har opplevd, ventet over en time på servering. Kan ikke anbefales. Håper maten er bedre enn servicen

Takk, Inge B
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde hørt om stedet og reiste for middag. Vi spiste hamburger og flesk og duppe. Maten var bra, men kanskje litt under hva jeg forventet etter å ha lest anmeldelser av stedet. God mat, god service men litt under forventningen.

Takk, Terje K
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Tørr kylling med lite smak, helt greie kjøttkaker lite smak i kålstuingen.
Hyggelig servitør og kort ventetid på mat men ikke et sted jeg ønsker å spise igjen.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Stay31837009187

Reisende som så på Oldemors Karjol, så også på

Har du vært i Oldemors Karjol? Del dine erfaringer!