Fin opplevelse!

Monet utstillingen var helt fantastisk! Spektakulær formidling og historiefortelling og avslutning... les mer

Anmeldt 5 dager siden
RoesslandL
Noe for både store og små

Hyggelig sted, litt stive priser. Gøy med glassblåsing, hesteridning og is med boblevaffel eller... les mer

Anmeldt 1 uke siden
hei704
Norge

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Tar alltid en tur hit før jul med familien for å handle litt og spise middag . Må regne med at det er mye folk men alt glir ganske greit. Vi bestilte juletallerken og vi fikk sprø svor alle sammen og vi var fornøyde med det.

Takk, mortenn738
hadeland, Salgssjef på Hadeland Glassverk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Tusen takk for fin anmeldelse!
Det er hyggelig at et besøk på Hadeland Glassverk er en del av deres førjulstradisjon.
Vi ønsker dere alle velkommen tilbake og en gledelig jul!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Skulle spise på den koselige Låven, men hva har skjedd med kjøkkenet her da!!?
Vi bestilte dagens rett, stekt laks. Først ringte ferdigalarmen uten at noe mat var ferdig, så prøver jeg igjen ved nytt signal, men da er kun EN tallerken m laks ankommet, en stund senere, min venninne er bare halvveis ferdig, (hun bemerker potetene som oppvarmet og halvlunkne,) så henter endelig jeg MIN porsjon, men uff! Den noe tempererte laksen er mer rå enn stekt! Og det samme gjelder min venninnes middag. Nå ble vi egentlig litt kvalme, men prøver en relativt kjedelig kyllingwok isteden.
For noen år siden var jeg ofte her med mor, og det var nyyydelig mat! Nå holder det knapt nok dårlig kafé standard.
Takk for desserten vi fikk til trøst!
Neste gang holder vi oss nok til kaffe og kake.

2  Takk, 617charlottej
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Var på veg vestover, og stoppet innom for å kjøpe en gave og litt mat. Begge deler fikk jeg, men det kostet!

Dette er ikke noe billig sted, men matkvaliteten er i det minste meget god i konditoriet/bakeriet.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, danerikd
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Var på Hadeland glassverk i helgen, under Lysfesten, med familien. Stedet og atmosfæren er nydelig.
Jeg, personlig, elsker alt som lages her, og har utrolig mye av det hjemme.
Når Hadeland Glassverk arrangerer eventer som denne, så tror jeg ikke de vet hvor stort opptog av mennesker som kommer på besøk. Vi gikk i kø hele dagen, kø i restauranten og ikke mulig å få bord.
Etter mye venting, både på bord og mat, fikk vi endelig maten. God smak på Wok’en egentlig, men med brente grønnsaker og brente nudler, så smakte den ikke så godt allikevel. Gulroten og brokkolien var faktisk svarte på den ene siden, og mye av nudlene også.
Kaos i restauranten, ting som knuser, og oppvask i pynte-hyllene.
Ellers en flott dag med masse flott å se på! :) Jeg kommer tilbake en annen gang dere ikke har ett spesielt arrangement, men en vanlig ukedag i stede.

Takk, 119monicao
hadeland, Salgssjef på Hadeland Glassverk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Vi takker for din tilbakemelding.
Det var utrolig stor interesse rundt Lysfesten vår. Dette førte til kø og vi beklager ulempen det medførte deg. Vi har brakt din beskjed videre og skal bemanne opp med bedre løsninger til neste lysfest. Vi er meget opptatt av å levere god kvalitet på kundeopplevelse ! Velkommen tilbake til Hadeland Glassverk!

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Hadeland Glassverk en lørdag. Vårt hovedmål for besøket var den interaktive mummiutstillingen de hadde sommeren/tidlig høst 2018. Omgivelsene her er meget trivelige, personellet yter god service og butikkene har variert utvalg av interiør. Glassproduktene som produseres her er vakre. Koselig sted som jeg anbefaler å besøke.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, ToVener

Tusen takk for din fine tilbakemelding!
Dette var veldig hyggelig lesing og vi bringer rosen videre til våre kollegaer.
Velkommen tilbake til Hadeland Glassverk
Mvh Kristin Helgaker, salgssjef