Van Gogh utstilling verdt en tur alene

Van Gogh Alive utstilling er utrolig imponerende og ga et dypt inntrykk. En flott reise gjennom... les mer

Anmeldt 4 uker siden
207arnew
Drøbak, Norge
Mye å se på

Anmeldt 2. august 2019
stelnor
Oslo, Norge

Anmeldt 5. august 2019

Hvis du er glad i kunst så ta en tur til Hadeland Glassverk å se på den flotte van Gogh utstillingen. Ikke bry deg om alle kunst kritikerne som hater utstillingen. Her kommer kunsten ut til folket på en utrolig uttrykksfull og fin måte. Finn en plass å sitte, lurest litt på siden til venstre når du går inn i lokalet. Følg med på teksten på veggen underveis da det er mange forskjellige epoker i van Goghs liv. Hele livshistorien hans på ca 30-45 min. Musikken passer ypperlig og er nydelig. En ny og fin måte å se malerier på. Og selvfølgelig er det mye fint å få kjøpt i galleri butikken ! Honnør billett koster kr 150 v inngangen.Familiebillett (5 pers) kr 500. Verdt å besøke.

Takk, 116vivif
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Kan få samme opplevelsen hjemme med stereo og en TV/projektor. Veldig dyrt for det man får.. anbefaler ikke van Gogh «galleriet» i det heletatt! Veldig fint utenfor galleriet og flere ting å gjøre så det var bra. Men den dyre «opplevelsen» kunne jeg gjort hjemme gratis.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, sebbzy
Anmeldt 2. august 2019

Her er det mye å så på og gjøre. Det er et stort og fint uteområde med flere bygg med butikker, kafeer og resturanger. Flere av byggene er gamle, men godt tatt vare på og med skilt med byggets historie på dem. Det er en stor fin lekeplass for barna, tråtraktorer og geiter som man kan hilse på. Det mest populære for barna var et gammelt lokomotiv som de kunne klatre litt på. Her gikk tiden fort. Absolutt verdt et besøk.

Takk, stelnor
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Billig (rundt 160kr, 6 stk med rimelig god størrelse) kreative smaker, veldig godt
Noe vanskelig å finne inngangen. Kun et lite skilt utenfor. Inngang ned en trapp til kjelleren

Takk, 819kristine
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Hadeland glassverk på grunn av den spektakulære utstillingen av Van Goghs malerier. Vi ble veldig positivt overrasket. Det var en fantastisk opplevelse.
Men glassverket har så mye mer å oppleve, restaurant og kafé, honninghus, massevis av gårdsdyr og hesteridning, museum, fabrikkutsalg av glass fra glassverket og porselen fra Porsgrunn og det aller største: du kan blåse ditt eget glass i glasshytta. Absolutt verdt et besøk!

Takk, Anne Marit R