Fin opplevelse!

Monet utstillingen var helt fantastisk! Spektakulær formidling og historiefortelling og avslutning... les mer

Anmeldt 26. juli 2021
RoesslandL
Noe for både store og små

Hyggelig sted, litt stive priser. Gøy med glassblåsing, hesteridning og is med boblevaffel eller... les mer

Anmeldt 22. juli 2021
hei704
Norge

Anmeldt 15. juni 2020

Hyggelig sted og besøke. Godt mottatt i butikker og serveringssteder av hyggelig betjening. Tidlig i sesongen sikkert, så dyra var ikke kommet på plass ennå. Litt minus for den ene lekeparken hvor lekestativet var veldig slitent

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, kremly
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Hvert år arrangeres det julemarked på Hadeland Glassverket, med utsalg av julepynt, liten juleverksted med tegnefilm til barn. Det som skiller den fra andre er at det er mye innendørs. Barna (eller voksne) kan farge lys der (hele tiden) og de har av og til kunstutstillinger. Også de har 3-4 spisesteder. Fabrikkutsalg er ikke billig, men man kan finne noe som er rimelig også.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Yulia L
Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted. Mye fint å se på og kjøpe. Etter en runde i de forskjellige husene gikk vi å spiste italiensk pizza det smakte fortreffelig

Dato for opplevelse: november 2019
Takk, irakesile
Anmeldt 10. oktober 2019

Ikke så lett å finne inngangen. Men utrolig koselig sted og hyggelig betjening. Ønsket oss velkommen med det samme vi satte foten over dørstokken.
Pizzaen fikk vi helt greit delt i to. Men kunne gjerne ha spist en hel en hver. For her fikk vi den beste pizzaen vi har smakt her i landet. Tynn bunn, godt stekt, godt krydret, masse deilig på, mye grønnsaker og kyllingbiter. Jeg kunne ikke gjøre noe annet enn å skryte direkte til kokkene etterpå. Hit kommer vi igjen.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, lysthus
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Et interessant sted som bør besøkes. Mye fint å se på og lære om, og du kan fort bruke timer på stedet med å rusle rundt.
Maten i resturanten var veldig god, kostbar- men lilevel verd det for smakens del. Vi smakte lammespyd og hamburger, veldig godt!
Det som trekker ned totalopplevelsen var en utrolig sur og lite serviceminded holdning hos personalet- møtte ikke et eneste smil fra noens kasse under vår dag på glassverket..

Dato for opplevelse: september 2019
3  Takk, elisabethh267