Fin opplevelse!

Monet utstillingen var helt fantastisk! Spektakulær formidling og historiefortelling og avslutning... les mer

Anmeldt 26. juli 2021
RoesslandL
Noe for både store og små

Hyggelig sted, litt stive priser. Gøy med glassblåsing, hesteridning og is med boblevaffel eller... les mer

Anmeldt 22. juli 2021
hei704
Norge

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok. Kjøpesenter for glass og porselen. Max kommersielt. Men for all del, shoppingheaven for mange. Og plenty med spisesteder.

Takk, 782KariC
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Har et prosjekt med ny hytte og trenger nye litt spesielle lamper. Tok kontakt med betjeningen fikk hjelp og veiledning så vi ikke kjøpte på utsalget. Lampa hadde blitt dyrere. Gikk inn i lampeutstillingen, fikk fortsatt meget god veiledning. Så nå er det bare å vente til våre lamper har blitt laget og slipt etter våre ønsker.

1  Takk, Jørn-Thomas G
Anmeldt 11. juli 2020

Flott og spennende sted hvor man føler seg både velkommen og ivaretatt!

Ble møtt i parken av gårdsdyr som var spennende for både voksne og barn!

Mye flotte varer av skikkelig håndtverk over alt.

Uansett butikk møtte vi hyggelige ansatte med smil om munnen, men spesielt vil jeg dra fram ei på vaffelhuset. Så sprudlende glad og positiv som sjeldent møtes, hadde alle vært slik hadde opplevelsen som kunde kun vært topp uansett hvor man dro!

Vaflene var store og jaggu mer enn nok med ei pr pers. Men helt perfekt stekt og på smak etter mine smaksløker.

Endte dagen med å bestille pizza på mester pizzeria noe vi har gått lenge å gledet oss til da samboer er pizzakokk og sett på FB at her lager de pizza på samme måte. Desverre ble måltidet avbrutt før vi rakk å få maten da ett stygt fall ødela ferien for en i følget.
Men pizzaen smakte like nydelig når vi kom oss hjem og fikk varmet den igjen.

Følte oss også godt ivaretatt av de ansatte her når uhellet var ute og vi ventet på hjelp.

Takk for oss og vi kommer nok igjen!

Takk, 291stianv
Anmeldt 10. juli 2020

Det ble en skuffende opplevelser. Mange butikker som solgte det samme. En litt kjedelig Da Vinvci utstilling. Dyr softis med mere kjeks enn is. Spiste også pizza her. Helt greit sted hverken mer eller mindre. Dette er ikke et sted som bør stå øverst på lista når du reiser rundt i området.
Dyre varer.

4  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 15. juni 2020

Hyggelig sted og besøke. Godt mottatt i butikker og serveringssteder av hyggelig betjening. Tidlig i sesongen sikkert, så dyra var ikke kommet på plass ennå. Litt minus for den ene lekeparken hvor lekestativet var veldig slitent

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, kremly