Fin opplevelse!

Monet utstillingen var helt fantastisk! Spektakulær formidling og historiefortelling og avslutning... les mer

Anmeldt 1 uke siden
RoesslandL
Noe for både store og små

Hyggelig sted, litt stive priser. Gøy med glassblåsing, hesteridning og is med boblevaffel eller... les mer

Anmeldt 1 uke siden
hei704
Norge

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, mange fine butikker. Besøkte "Vaffelhuset", der vi fikk servert vafler som vi etterpå fikk vite var stekt dagen før! Betalte nesten 200 kr for 2 vafler med softis, og 2 kaffe. Vaflene var rett og slett uspiselige.

Takk, ritaceciliek
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Opplevelsen av Hadeland Glassverk var udelt positiv. Kjøpspress ja. Men smilende og hyggelig betjening. God atmosfære og lærerike utstillinger. Flott beskrivelse av industrihistorien til selskapet.

Anbefales på det varmeste.

Takk, Passport539079
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

På Hadeland glassverk har de en fantastisk fin besøksgård som virkelig er hovedattraksjonen på hele området. Menneskene som driver denne er kjempehyggelige og det koster ingenting å se på og klappe dyrene. Mot noen få tiere kan en også.få.seg en ridetur. Perfekt for barna. Anbefales på det sterkeste.

Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok. Kjøpesenter for glass og porselen. Max kommersielt. Men for all del, shoppingheaven for mange. Og plenty med spisesteder.

Takk, 782KariC
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Har et prosjekt med ny hytte og trenger nye litt spesielle lamper. Tok kontakt med betjeningen fikk hjelp og veiledning så vi ikke kjøpte på utsalget. Lampa hadde blitt dyrere. Gikk inn i lampeutstillingen, fikk fortsatt meget god veiledning. Så nå er det bare å vente til våre lamper har blitt laget og slipt etter våre ønsker.

1  Takk, Jørn-Thomas G