Fin opplevelse!

Monet utstillingen var helt fantastisk! Spektakulær formidling og historiefortelling og avslutning... les mer

Anmeldt 26. juli 2021
RoesslandL
Noe for både store og små

Hyggelig sted, litt stive priser. Gøy med glassblåsing, hesteridning og is med boblevaffel eller... les mer

Anmeldt 22. juli 2021
hei704
Norge

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Spiste god mat før vi gikk i de forskjellige butikkene. Rask og grei betjening selv om ting er litt annerledes under covid-19. Mye fint og nyttig å få kjøpt. Ikke alt som er like interessant for menn kanskje, men glassblåsing og sliping er fint å se på. Mye å se på for ungene også.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, KaiStick
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, mange fine butikker. Besøkte "Vaffelhuset", der vi fikk servert vafler som vi etterpå fikk vite var stekt dagen før! Betalte nesten 200 kr for 2 vafler med softis, og 2 kaffe. Vaflene var rett og slett uspiselige.

Takk, ritaceciliek
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Opplevelsen av Hadeland Glassverk var udelt positiv. Kjøpspress ja. Men smilende og hyggelig betjening. God atmosfære og lærerike utstillinger. Flott beskrivelse av industrihistorien til selskapet.

Anbefales på det varmeste.

Takk, Passport539079
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

På Hadeland glassverk har de en fantastisk fin besøksgård som virkelig er hovedattraksjonen på hele området. Menneskene som driver denne er kjempehyggelige og det koster ingenting å se på og klappe dyrene. Mot noen få tiere kan en også.få.seg en ridetur. Perfekt for barna. Anbefales på det sterkeste.

Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok. Kjøpesenter for glass og porselen. Max kommersielt. Men for all del, shoppingheaven for mange. Og plenty med spisesteder.

Takk, 782KariC