Fin opplevelse!

Monet utstillingen var helt fantastisk! Spektakulær formidling og historiefortelling og avslutning... les mer

Anmeldt 26. juli 2021
RoesslandL
Noe for både store og små

Hyggelig sted, litt stive priser. Gøy med glassblåsing, hesteridning og is med boblevaffel eller... les mer

Anmeldt 22. juli 2021
hei704
Norge

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Reiste til Hadeland Glassverk for å se på utstillingen med Leonardo Da Vinci. Utstillingen går over 3 etasjer, hvor man starter med en avansert lysbilde-fremvisning i øverste etasje. Litt langvarig, hvis en vil se alle bildene og lese alle sitatene. Ingen sitteplasser.
De to andre etasjene viser genistreker, malerier og oppfinnelser med kommentarer og forklaringer. Noen er det lov å ta på for å se hvordan de virker, og det gjør det barnevennlig.
Totalt gir utstillingen et godt innblikk i Leonardos verden og forståelse for hans uendelige innsikt og allsidighet
Hadeland Glassverk kunne godt satt opp et tak over inngangen. 10 minutter i regn pga. korona-kø, er en dårlig start på noe som skal være en stor opplevelse.

Takk, Magne G
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

En regnfull onsdag i august gjorde vi , som mange mange andre besøkte Hadeland glassverk , som ligger idyllisk til ved Randsfjorden og Jevnaker ! Da vi ankom « verket « var det smekkfullt på parkeringsplassen !!!!Vi fikk dog en plass ! Besøkte fler av utsalgsstedene , en del var nedsatt/ salg , og det er mye fint å se på ! Ønsket å bestille litt kaffe og en vaffel med rømme og syltetøy ! Ca. 7 min,i kø ! Fant et ledig bord i kafeen! Smakte godt , pris for to kaffe og to vafler Kr 136. Toalett rent !

3  Takk, 31geirs
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Spiste god mat før vi gikk i de forskjellige butikkene. Rask og grei betjening selv om ting er litt annerledes under covid-19. Mye fint og nyttig å få kjøpt. Ikke alt som er like interessant for menn kanskje, men glassblåsing og sliping er fint å se på. Mye å se på for ungene også.

Takk, KaiStick
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Koselig plass, mange fine butikker. Besøkte "Vaffelhuset", der vi fikk servert vafler som vi etterpå fikk vite var stekt dagen før! Betalte nesten 200 kr for 2 vafler med softis, og 2 kaffe. Vaflene var rett og slett uspiselige.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, ritaceciliek
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Opplevelsen av Hadeland Glassverk var udelt positiv. Kjøpspress ja. Men smilende og hyggelig betjening. God atmosfære og lærerike utstillinger. Flott beskrivelse av industrihistorien til selskapet.

Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Passport539079