Fin opplevelse!

Monet utstillingen var helt fantastisk! Spektakulær formidling og historiefortelling og avslutning... les mer

Anmeldt 26. juli 2021
RoesslandL
Noe for både store og små

Hyggelig sted, litt stive priser. Gøy med glassblåsing, hesteridning og is med boblevaffel eller... les mer

Anmeldt 22. juli 2021
hei704
Norge

Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Min bror og jeg tok en tur for å oppleve julemarkedet der, og det er noe vi overhodet ikke angrer på
Vi koste hele tiden, tittet for det meste, men shoppet litt også for det er jo sååå mye lekkert å se på der
Skal definitivt tilbake ved en senere anledning

Dato for opplevelse: desember 2020
1  Takk, Kristine T
Anmeldt 15. oktober 2020 via mobile enheter

Dette er jo et fint sted, men det er først og fremst en butikk. Det er ekstremt dyrt her og så mye mere enn butikk er det ikke, selv om det er vakre omgivelser. Spisested inne på området, sånn passe, trangt og dyrt. Hvis man ikke planlegger å kjøpe noe, ville jeg tatt turen et annet sted. God parkering var vel det eneste plusset jeg kommer på. Men ja, omgivelsene er fine.

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, Marixx190479
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Hadeland Glasverk er et flott og sjarmerende sted og vi hadde gledet oss til å gå på Leonardo da Vinci utstillingen. Hadde forhåndsbetalt billetter på nettet for å unngå kø. Da vi kom fram var p-plassen stort sett full, masse folk, lange køer og svært lite smittevern. Køen for å komme inn på utstillingen var aldri kortere enn 1 time. Endte med at vi spiste en vaffel. Langt å kjøre for en vaffel.

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Mr_FuF
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Et handletilbud som du finner tilsvarende på ditt lokale kjøpesenter. Trengsel og dårlig med avstand.

Dato for opplevelse: august 2020
3  Takk, KingKEB
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Reiste til Hadeland Glassverk for å se på utstillingen med Leonardo Da Vinci. Utstillingen går over 3 etasjer, hvor man starter med en avansert lysbilde-fremvisning i øverste etasje. Litt langvarig, hvis en vil se alle bildene og lese alle sitatene. Ingen sitteplasser.
De to andre etasjene viser genistreker, malerier og oppfinnelser med kommentarer og forklaringer. Noen er det lov å ta på for å se hvordan de virker, og det gjør det barnevennlig.
Totalt gir utstillingen et godt innblikk i Leonardos verden og forståelse for hans uendelige innsikt og allsidighet
Hadeland Glassverk kunne godt satt opp et tak over inngangen. 10 minutter i regn pga. korona-kø, er en dårlig start på noe som skal være en stor opplevelse.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Magne G