Noe for både store og små

Hyggelig sted, litt stive priser. Gøy med glassblåsing, hesteridning og is med boblevaffel eller... les mer

Anmeldt 22. juli 2021
hei704
Norge
Hyggelig plass

Anmeldt 21. juli 2021
RosslandR
Bergen, Norge

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fin plass som inneholdt mer en jeg trodde. Kjekt å se at de produserer diverse i glass, imponerende rett og slett. Mange butikker hvor man får kjøpt alt fra lokalt laget glassprodukter til øl fra lokale bryggerier, kjøkkenutstyr etc.
Mange serveringssteder, den vi var på, Kokkestua, var dyrt og dårlig. Prisnivået var vel generelt litt dyrt i forhold til kvaliteten på mat, drikke etc, men sånn er det vel på slike steder.
Kanskje litt mer moro for barn en ungdommer, de har lekeplass og gårdsdyr som er kjekt for de minste.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Climber47554693960
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, litt stive priser. Gøy med glassblåsing, hesteridning og is med boblevaffel eller donut.

Men for mange mennesker på samme sted, kunne vært påbud om munnbind der da det er få som tar hensyn og holder avstand.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, hei704
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med en fin mix av utstilling og butikker. Imponerende å se glassblåserne i aksjon og de forskjellige produktene som lages.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, RosslandR
Anmeldt 13. desember 2020 via mobile enheter

Min bror og jeg tok en tur for å oppleve julemarkedet der, og det er noe vi overhodet ikke angrer på
Vi koste hele tiden, tittet for det meste, men shoppet litt også for det er jo sååå mye lekkert å se på der
Skal definitivt tilbake ved en senere anledning

Dato for opplevelse: desember 2020
1  Takk, Kristine T
Anmeldt 15. oktober 2020 via mobile enheter

Dette er jo et fint sted, men det er først og fremst en butikk. Det er ekstremt dyrt her og så mye mere enn butikk er det ikke, selv om det er vakre omgivelser. Spisested inne på området, sånn passe, trangt og dyrt. Hvis man ikke planlegger å kjøpe noe, ville jeg tatt turen et annet sted. God parkering var vel det eneste plusset jeg kommer på. Men ja, omgivelsene er fine.

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, Marixx190479