“Fantastisk pizza. Hyggelige folk”
Anmeldelse av Mester Pizzeria

Mester Pizzeria
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Jevnaker
Beskrivelse: Pizza lages på italiensk måte og serveres i historiske rom. Pizzaen kan nytes i den fine restauranten, på vår uteterrasse med utsikt over Randsfjorden eller hentet hjem! Pizzeriaen ligger i underetasjen i Kokkestua, i det vi pleide å kalle kongens kjeller.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza med den beste bunnen jeg noensinne tror jeg har smakt. Calzonen kan anbefales. Dessuten hyggelige folk

3  Takk, 958larserikd

Anmeldt 14. januar 2020

Fantastisk nydelig pizza God service er det også,kommer tilbake Mange ganger Anbefales virkelig

Dato for besøk: januar 2020

Dato for besøk: mai 2021

Reisende som så på Mester Pizzeria, så også på

Jevnaker, Jevnaker kommune
Jevnaker, Jevnaker kommune

Har du vært i Mester Pizzeria? Del dine erfaringer!