Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Kistefos-Museet på
Anmeldt 9. juli 2020

Kom med bobil, parkering 75% ledig. Ble jaget vekk av uhøflig jente. Ble henvist til å parkere i ett boligfelt på 1,4 km. Forklarte at jeg har 2 hofteproteser og ikke kan gå så langt. Ikke hennes problem, synes hun.
Det var mange bakerste plasser hvor en bobil kunne stå uten å hindre andre parkerende.
Ingen info på hjemmeside at bobiler ikke er velkommen. Hva er forskjellen mellom besøkende som kommer i kvar sin bil eller flere i en bobil? Skal de telle folk i biler?
Ferie i Norge.
Bobil folket, hold deg vekk herfra!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Algard1
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Arkitektonisk er jo The Twist en nytelse, både inne og ute. Et toalettbesøk i bygningen byr på overraskelser og anbefales (dessverre ikke tilrettelagt for personer med bevegelsesvansker/rullestol så vidt jeg kunne se). Parken er flott med flotte skulpturer rundt omkring. Legg også merke til skulpturen i elva. Absolutt verdt et besøk. Ikke avskrekkende billettpris. I sommersesongen lønner det seg å komme ved 10-tiden da parkeringsplassene fylles opp fort. Alternative parkeringsplasser er relativt langt unna. Gangveier osv er tilrettelagt for personer med bevegelsesvansker, men noe løs grus og bakker enkelte steder.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Britt A
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott å se The Twist både utvendig og inne. Husk å gå på toalettetFlotte skulpturer i gagen, god plass. Fikk låne paraplyer da det startet å regne

Takk, beatev115
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

The Twist var målet med reisen og vi ble ikke skuffet. Vi har vært på Kistefos hvert år så resten hadde vi sett. Anbefaler på det varmeste

Takk, Tmlundby
Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Bygget som kalles "The Twist" er en arkitektonisk nytelse. Et kunstgalleri i verdensklasse med flott norsk natur med elven i sentrum.

Takk, fredrikunnar2018