7 timer privat limousinturné kombinert Oslo & Tyrifjord inkludert "The Twist"

Bestill på forhånd
fra
USD 583,44
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Kistefos-Museet på
Anmeldt 10. juli 2020

Flott museum i naturskjønne omgivelser. Her var det mye pent å se.
Kunstgallerier The Twist er et must når du er her.

2  Takk, _travelmanontripadv
Anmeldt 9. juli 2020

Kom med bobil, parkering 75% ledig. Ble jaget vekk av uhøflig jente. Ble henvist til å parkere i ett boligfelt på 1,4 km. Forklarte at jeg har 2 hofteproteser og ikke kan gå så langt. Ikke hennes problem, synes hun.
Det var mange bakerste plasser hvor en bobil kunne stå uten å hindre andre parkerende.
Ingen info på hjemmeside at bobiler ikke er velkommen. Hva er forskjellen mellom besøkende som kommer i kvar sin bil eller flere i en bobil? Skal de telle folk i biler?
Ferie i Norge.
Bobil folket, hold deg vekk herfra!

Takk, Algard1
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Arkitektonisk er jo The Twist en nytelse, både inne og ute. Et toalettbesøk i bygningen byr på overraskelser og anbefales (dessverre ikke tilrettelagt for personer med bevegelsesvansker/rullestol så vidt jeg kunne se). Parken er flott med flotte skulpturer rundt omkring. Legg også merke til skulpturen i elva. Absolutt verdt et besøk. Ikke avskrekkende billettpris. I sommersesongen lønner det seg å komme ved 10-tiden da parkeringsplassene fylles opp fort. Alternative parkeringsplasser er relativt langt unna. Gangveier osv er tilrettelagt for personer med bevegelsesvansker, men noe løs grus og bakker enkelte steder.

Takk, Britt A
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Flott å se The Twist både utvendig og inne. Husk å gå på toalettetFlotte skulpturer i gagen, god plass. Fikk låne paraplyer da det startet å regne

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, beatev115
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

The Twist var målet med reisen og vi ble ikke skuffet. Vi har vært på Kistefos hvert år så resten hadde vi sett. Anbefaler på det varmeste

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Tmlundby