Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 30.04.2022
Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Kistefos-Museet på
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Et herlig museum med masse kule skulpturer, utstillinger og aktiviteter. Både voksne og barn koste seg. God mat i kafeen også. Supert sted å tilbringe noen timer.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, hlh2017
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk da en tur rundt på plassen og sett kunst som sto ute. Mye artig og noe som bare var «kunst». The Twist var jo også stengt, men så artig ut utenfra. Vi tar nok turen om igjen en dag det er åpent

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, KaiStick
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Besøket ga en negativ opplevelse, hvor kunstutstillingen på Swift burde hatt 18-års-grense ( forbudt for barn). Sære og tildels langt over moralsk grenser. Depressivt.

Lite fokus på historien til Kistefoss.

1  Takk, Passport539079
Anmeldt 27. juli 2020

Helt fantastisk med flott arkitektur og spennende kunst.
Verdt besøket.
Flott sted også for barn.
Noe Norge må være stolt over å ha!

Takk, 526asleb
Anmeldt 24. juli 2020

Nydelig museum i flotte omgivelser. Selv om det var masse folk (alle parkeringsplasser fulle), virket det ikke trangt fordi området er så stort. Men i juli er parkering et problem før kl 14

Takk, HuldaK_13