Melding fra Tripadvisor:Denne forretningen er midlertidig stengt frem til 30.04.2022
Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Kistefos-Museet på
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Utgangspunktet er oss (rundt 60 år)
Problematisk parkering. Mange steder, men ikke noe oversikt. Første var fult. Da måtte vi kjøre 5 km til neste...
Litt tivoli følelse. Mange folk og en god del lyd.
Parken er nok bedre for voksne med mindre unger. Da vil den falle bedre i smak
Forventet nok en litt bedre park som man kunne nyte litt bedre.

Takk, Bjørn-Arild H
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Museet byr på både kultur- og naturopplevelser. Fra 150 år gamle industriminner til monumental samtidskunst. The Twist som en av mange skulpturer. Bevertninga var også bra.

1  Takk, KingKEB
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Har du en 10-18 åring, så ikke dra hit med dem, dette er mest sannsynlig ikke noe de syntes er kult.

Kule kunstverk, mye rart og noen få ting man kan gjøre. Men alt i alt, ganske kjedelig.

1  Takk, Elias011
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Et herlig museum med masse kule skulpturer, utstillinger og aktiviteter. Både voksne og barn koste seg. God mat i kafeen også. Supert sted å tilbringe noen timer.

1  Takk, hlh2017
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk da en tur rundt på plassen og sett kunst som sto ute. Mye artig og noe som bare var «kunst». The Twist var jo også stengt, men så artig ut utenfra. Vi tar nok turen om igjen en dag det er åpent

Takk, KaiStick