7 timer privat limousinturné kombinert Oslo & Tyrifjord inkludert "The Twist"

Bestill på forhånd
fra
USD 583,44
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Kistefos-Museet på
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig og variert kunst og skulpturer. Elendig mat utvalg. Smakløst. Ingen glutenfritt å tilby for uten kake og is. Skammelig, turistmat vist det er dette vi byr våre gjester.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 917evad
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Meget, meget flott museum med et desto like flott område rundt. Dette er et yoperlig sted for både store og små hvor man kan utforske den store parken, lese og se hvordan tre- og poirfabrikken fungerte. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, T0mmy1989
Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

museum med mange skulpturer gjorde at opplevelsen ga mange høydepunkter. Twist som er museets nyeste bygning er ikke spektakulær men heller et signal om samtiden den er bygget i

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, larsj898
Anmeldt 15. oktober 2020 via mobile enheter

Dette er et flott sted. Det meste foregår ute, så sjekk været. 150,-kr for en voksen, det er det verdt. Rullestol vennlig. Begynn turen gjennom huset, da går du i riktig retning, fortsett gjennom parken. Her er det ting som fenger barn også. Det er en liten butikk inne i parken og det er et par spisesteder. Vi hadde en flott dag her, var her da det åpnet kl.10, da var det lite folk , da vi dro ca tre timer senere var det endel mere folk. Gratis parkering var et stort pluss. Anbefaler stedet , tar nok en tur tilbake senere. Fine toaletter var det også.

Dato for opplevelse: oktober 2020
2  Takk, Marixx190479
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

Kistefoss er et unikt, fantastisk sted med en skulpturpark som overrasker med flotte og forskjellige skulpturer av kjente kunstnere. Og kunstgalleriet Twist er en arkitektonisk perle der den «vrir» seg over elven. Selv om det var mye folk da vi var der var det velorganisert, og parkeringsplass og køordning gikk greit unna. Et unikt sted man kan besøke om igjen og om igjen.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, A2S6E