7 timer privat limousinturné kombinert Oslo & Tyrifjord inkludert "The Twist"

Bestill på forhånd
fra
USD 583,44
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Kistefos-Museet på
Anmeldt 30. juli 2021

Flott museum i spesielle omgivelser.
Vi var på dette stedet i fantastisk vær. Mye fint og se og studere. De fleste objekter og kunstverk glir godt inn i terrenget. De gamle fabrikkbygningene bærer preg av å være godt ivaretatt og vedlikeholdt. Det gamle tresliperiet er verdt å tilbringe en del tid i. Gratis parkering. Det eneste som dro litt ned på helhetsinntrykket var en del overfylte søppeldunker; hele området ellers var rent og ryddig. Toalettene var av meget høy standard og rene.

Takk, Ole_J2101
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Et veldig bra museum med mange fine installasjoner og utstillinger. Her var det noe for hele familien. Vi dro dit rett etter at det åpnet og da var det veldig enkelt å få parkering og vi gikk uten kø i selve museumet.

Takk, mortenn738
Anmeldt 25. juli 2021

Her var det fint å komme med familien en solskinnsdag. Fine omgivelser og variert kunst. Barna likte veldig godt vannlabyrinten. Rimelig inngangsbillett, særlig med tanke på at barn under 16 kommer inn gratis. Godt med parkeringsplasser. Hvis det er noe som trekker ned er det maten, den var dyr og middelmådig.

Takk, Arkana78
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Kistefoss museet var en fantastisk opplevelse. Unikt sted med mektig kunst og historie. Greit spisested. Toalettene i The Twist må oppleves!

1  Takk, RoesslandL
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med en flott park med fine opplevelser. Fint bredde på kunsten, og fint og rent. Grei parkering. Kommer gjerne tilbake.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, RosslandR